Primăria orașului Cernavodă vă face cunoscut faptul că în perioada 25
februarie -25 martie 2019 la Centrul de Informare pentru Cetățeni se
primesc cereri pentru locuințe de tip ANL.
Cererile, completate conform modelului aprobat prin HCL 232/2016, anexa
4, vor fi însoțite de următoarele documente:
1. Dosar cu şină;
2. Cerere – formular;
3. Copii ale actelor de identitate ale tuturor membrilor familiei;
4. Alte acte de stare civilă- certificat de naştere, de căsătorie, de
deces;
5. Contractul de închiriere/ vânzare-cumpărare al părinţilor pentru
solicitanţii care locuiesc împreună cu aceştia (în copie), incluziv
copii de pe actele de identitate ale tuturor persoanelor care locuiesc
la acea adresă;
6. Contractul de închiriere/subînchiriere pentru domiciliul actual al
solicitantului valabil pentru anul în curs înregistrat la ANAF – punct
de lucru Medgidia (va fi depus doar de către titularul cererii, care
este chiriaş în spaţiu locativ privat, în copie);
7. Declarație pe proprie răspundere a solicitantului din care să rezulte
suprafaţa utilă a imobilului, în care este tolerat împreună cu familia,
și numărul persoanelor care locuiesc efectiv la acea adresă (se va
depune în cazul în care solicitantul şi membrii familiei sale sunt
toleraţi într-un imobil); Declarația va cuprinde acordul solicitantului
de a se efectua anchetă socială la adresa la care locuiește;
8. Certificate medicale care să ateste gradul de invaliditate cu/ fără
însoțitor;
9. Certificatul de expertiză medicală a persoanelor cu handicap care
necesită protecţie specială (în copie);
10. Actele de studii – ultimul nivel de studii încheiat și atestat
conform legii (se depun doar de către solicitant, în copie);
11. Acte doveditoare pentru solicitanţii proveniţi din instituţii de
ocrotire socială, cu specificarea perioadei de internare (în copie);
12. Hotărâre de plasament (de la Judecătorie sau DGASPC), sau acte
doveditoare ale înfierii;
13. Dovada evacuării din locuinţa retrocedată în baza legilor speciale,
ori dovada faptului că solicitantul împreună cu familia sunt în curs de
evacuare ( proces-verbal întocmit de executorul judecătoresc, notificare
pentru evacuarea locuinţei, certificat de grefă din care să rezulte că
este un proces de evacuare pe rolul instanţei, contract de închiriere cu
revendicatorul imobilului, după caz).
14. Adeverinţe pentru persoanele încadrate în muncă în care se va
menţiona ultimul venit net şi venitul net lunar pe ultimele 12 luni/
defalcat pe luni;
15. Adeverinţe eliberate de organele financiare teritoriale, în care să
se menţioneze veniturile realizate de membrii majori ai familiei;
16. Talonul de plată din luna curentă sau anterioară pentru persoanele
care beneficiază de ajutor de şomaj, ajutor de integrare profesională
sau alocaţie de sprijin;
17. Taloanele sau adeverinţele de pensie, de pensie suplimentară, de
ajutor social în condiţiile legii pensiilor şi asigurărilor sociale;
18. Sentinţe de divorţ, sentinţe de încredinţare copii, sentinţe de
stabilire pensii alimentare actualizate (în copii);
19. Adeverinţă de elev sau student eliberată în luna curentă sau
anterioară depunerii cererii; în adeverinţă se va menţiona dacă
beneficiază de bursă – tipul şi cuantumul acesteia;
20. Orice altă dovadă de venit sau declaraţie că nu beneficiază de nici
un venit;
21. Declaraţie notarială a titularului cererii şi, după caz, ale
soţiei/soţului şi ale celorlalţi membri majori din familia acestuia din
care să reisă că nu deţine şi nu a deţinut o altă locuinţă în
proprietate şi/sau nu este beneficiarul unei alte locuinţe cu chirie,
proprietate de stat, proprietate a unităţii administrativ-teritoriale
sau a unităţii în care îşi desfăşoară activitatea, în localitatea în
care a solicitat locuinţă.