Menu

Portul Constanţa

Vamesii nu se lasa vamuiti de UTI

Trei vamesi de la Biroul Vamal Agigea au refuzat sa le permita agentilor de paza ai firmei Cobra Security – membra a concernului UTI – sa le perchezitioneze portbagajele masinilor proprietate personala la iesirea din port


Cei trei au blocat pentru o jumatate de ora accesul pe poarta 10 si l-au chemat pe seful lor de birou la fata locului, pentru a le salva prestigiul profesional


Scandalul a luat sfarsit odata cu aparitia lucratorilor de la Politia Port, care nici nu au bagat de seama cand vamesii au sters putina, scapand si de legitimare si de controlul portbagajelor


DEZVALUIRI.RO  a intrat in posesia unei filmari a incidentului. In zilele care urmeaza vom face publice scene din aceasta inregistrare, fie pe sectiunea "camera ascunsa", fie pe "foto necenzurate", in functie de disponibilitatile tehnice

Citeşte mai departe ...

Proxenetii portuari, sub pulpana Oil Terminal

Societatea care controleaza in proportie de 95% importurile si exporturile romanesti de produse petroliere este pe punctul de a-si adauga in obiectul de activitate codul caen 6322, specific firmelor de shipchandlers.


Pe lista firmelor care, sub aparenta alimentarii navelor, vand servicii sexuale navigatorilor straini ce tranziteaza Portul Constanta, se va adauga astfel si Oil Terminal.


Orientarea societatii strategice constantene spre aprovizionarea navelor are la baza conexiuni intre actuala conducere liberala si proxenetii portuari stransi sub comanda patronului liberal al unui club de strip-tease.

Un articol de BOGDAN GHICA

Citeşte mai departe ...

Piratii barjelor jefuiesc portul

Pe langa marfurile banale care dispar de ani de zile din Portul Constanta fara ca nimeni sa le ia urma, iata ca batrana si mult incercata mafie a hotilor din lumea portuara si-a actualizat "meniul" in functie de cererea pietei negre


Furturi de marfa in valoare de milioane de euro se produc sub nasul autoritatilor portuare


Fierul vechi din vagoane, benzina, motorina etc, dispar cu ajutorul si complicitatea directa a responsabililor serviciilor CFR, Vama, Politie, cu pagube de milioane de euro


Ultimul "tun" in materie a fost tras in vara acestui an, sute de tone de silico-mangan fiind furate si vandute de hoti pe piata neagra cu cateva milioane de euro


Cum sacul nu mai este deloc unealta hotului modern, in Portul Constanta acum se fura direct cu slepul sau cu vagonul

Un articol de ADRIAN CARLESCU
                        DORU COPOT


Citeşte mai departe ...

Traficantii de marinari

Este bine stiut, mai ales de catre marinarii cu state vechi in defuncta flota romaneasca, faptul ca in marea si unica la acea vreme Companie Navrom (ne referim la perioada anilor ante '90) a existat un birou de personal.

Acest birou avea in componenta mai multi inspectori, care la rândul lor aveau în atributii repartizarea personalului navigant la bordul navelor companiei respective. Este bine stiut faptul ca acei inspectori, tot fara exceptie, devenisera turnatori cu acte in regula la temuta Securitate, numele lor de altfel gasindu-se si in cunoscutele liste cu turnatori publicate partial dupa revolutie.

Nu mai putin de 90% din inspectorii de personal al fostelor companii de navigatie romanesti sunt in prezent administratori sau chiar patroni ai celor mai multe firme de crewing din Constanta si chiar din tara

Pana nu demult, pe buzele majoritatii marinarilor romani fluturau numele unor companii de crewing care la un moment dat pareau a reprezenta un ideal in materie de crewing. Cum minunile nu tin prea mult mai ales la romani si de aceste companii s-a ales praful.

Un articol de BOGDAN GHICA
Citeşte mai departe ...

Portul, sub asediul crimei organizate-jurnal de filaj I

Reporterii DEZVALUIRI.RO au descoperit o retea infractionala in Portul Constanta, care se ocupa cu prostitutie, trafic, inselaciune si taximetrie ilegala, in paguba marinarilor straini

Rezultatul mai multor operatiuni de filaj pe urmele "combinatorilor", arata ca legaturile acestora cu autoritatile sunt foarte stranse si dateaza de 15 ani

"Combinatorii" intra in Port si se misca pe unde vor, in ciuda investitiilor facute de statul roman in securitatea frontierelor

Marinarii straini sunt luati direct din dane (asa cum se vede in fotografia de mai sus) si dusi in cluburi de streaptease; unul dintre ele este al unui membru PNL, acolo unde am reusit sa facem fotografii cu infrarosu

MIHAI RAZVAN ROTARU
ADRIAN CARLESCU
DORU COPOT

Citeşte mai departe ...

Cargoul Fili, bomba nucleara de pe Dunare

Autoritatile romane trec cu vederea tranzitarea cu regularitate a tarii noastre de catre mari transporturi radioactive

Transporturile respective se fac de doua ori pe an, pe Dunare, cargoului rusesc "Fili" fiind una dintre navele cu incarcatura radioactiva

Din cauza faptului ca au aparut luari de pozitie, momentan fragile, din partea unor grupari ecologiste locale, tranporturile radioactive sunt trecute deja sub anonimat, semn ca pericolul reprezentat de ele este extraordinar


Un articol de DORU COPOT

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Revista Presei

Error: No articles to display

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)

Redactor Şef: Ştefan Doru COPOŢ (tel: 0788032808)

Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)

Redacția: Viviana MIHĂLȚEANU, Ștefan KOSTOFF, Călin GAVRILAȘ

Adresa redacţiei: Constanţa, Bd. Al. Lăpuşneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4
Fax: +40 341 816 200                  E-mail: [email protected]

Copyright © 2014 Organizaţia de Investigaţii Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu îşi asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori şi

conţinutul informaţiilor preluate din alte publicaţii. 

Fotografiile însoțite de simbolul 'T' sunt trucate iar cele însoțite de simbolul 'P' sunt publicitare.

Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Sigma Media- București și distribuit prin chioșcurile Telegraf și Cuget Liber.

Politica de confidențialitate