Fără categorie

CIBER te invita la conferinta Business of the Brain – 23 Februarie 2012

Invitatul special este  Neale Martin, autorul cartii „Habit-the 95% of Consumer Behavior Marketers Ignore” , antreprenor şi profesor Managementul Inovaţiei la Kennesaw State University, Atlanta. Dr Martin va vorbi despre strategii de marketing eficiente, bazate pe rezultatele recente ale cercetărilor asupra comportamentului consumatorilor. In cartea sa, caracterizata de specialistii in marketing ca ‘prima teorie integrata de marketing”, Neale argumenteaza ca decizia de cumparare a consumatorilor are loc cu precadere in mod inconstient versus rational, ei alegand  involuntar produsele sau serviciile pe care le-au folosit in ultima perioada.

Aceasta concluzie are implicatii profunde si explica intr-o buna masura de ce evaluarea satisfactiei clientilor nu este neaparat si un indicator al loialitatii in comparare, un rezultat pozitiv al experientei consumatorilor nu poate practic sa prezica decizia  lor de cumparare viitoare. “Exista o mare diferenta intre ceea ce potentialii consumatori…

Invitatul special este  Neale Martin, autorul cartii „Habit-the 95% of Consumer Behavior Marketers Ignore” , antreprenor şi profesor Managementul Inovaţiei la Kennesaw State University, Atlanta. Dr Martin va vorbi despre strategii de marketing eficiente, bazate pe rezultatele recente ale cercetărilor asupra comportamentului consumatorilor. In cartea sa, caracterizata de specialistii in marketing ca ‘prima teorie integrata de marketing”, Neale argumenteaza ca decizia de cumparare a consumatorilor are loc cu precadere in mod inconstient versus rational, ei alegand  involuntar produsele sau serviciile pe care le-au folosit in ultima perioada.

Aceasta concluzie are implicatii profunde si explica intr-o buna masura de ce evaluarea satisfactiei clientilor nu este neaparat si un indicator al loialitatii in comparare, un rezultat pozitiv al experientei consumatorilor nu poate practic sa prezica decizia  lor de cumparare viitoare. “Exista o mare diferenta intre ceea ce potentialii consumatori declara ca vor face – atunci cand sunt intrebati in cadrul unei cercetari sau focus grup- si ceea ce fac cu adevarat in realitate” declara Neale Martin.

De aici necesitatea unei gandiri strategice de marketing prin care o companie trebuie sa isi propuna sa devina un obicei pentru consumatori si nu o alegere constienta. Pe plan internaţional, companii precum Procter & Gamble, Verizon, Campbell Soup Company, Sprint Nextel, Eli Lilly and Company, Johnson & Johnson, SC Johnson, Georgia Pacific au apelat la serviciile de consulanţă ale Dr. Martin pentru a dezvolta noi perspective şi strategii de marketing.

Conferinta Business of the Brain se adreseaza profesionistilor din marketing si vanzari, responsabili de conceperea si implementarea strategiei de marketing si a programelor de vanzari, inclusiv dezvoltarea si lansarea de produse noi, precum si antreprenorilor aflati in etapa critica de lansare de produse de baza sau care doresc sa evalueze succesul  unui produs sau serviciu recent lansat.

Dr Martin a lucrat in domenii variate precum  centre de sanatate, journalism, tehnologie sau consultanta strategic si a fost preocupat constant de intelegerea unor discipline diverse: psihologie, neurostiinta, economies sau neuromarketing. Toate acestea i-au oferit o privire complexa si integrata asupra principiilor care guverneaza comportamentul consumatorilor.

Neale va prezenta care sunt modalitatile prin care poti sa ii influentezi pe consumatori sa isi dezvolte sau reia obiceiul de a cumpara produse sau servicii de la tine, precum si care sunt semnalele de alerta cu privire la obiceiurile clientilor.

 

C.I.B.E.R (Center for International Business Education and Research)este primul centru internaţional de afaceri din România, al cărui obiectiv va fi acela de a dezvolta o platformă de comunicare între şcoala de afaceri ASEBUSS, cu o tradiţie îndelungată în organizarea programului Executive MBA, şi mediul internaţional de afaceri.

C.I.B.E.R îşi propune să valorifice resursele valoroase pe care le reprezintă profesorii şi absolvenţii celor două şcoli: ASEBUSS si Kennesaw State University, Atlanta, pentru a oferi idei şi soluţii aplicabile în cadrul companiilor multinaţionale sau IMM-urilor, atât prin intermediul unor evenimente, workshopuri, seminarii pe teme de actualitate, precum şi prin proiecte de consultanţă adresate mediului de afaceri.

 

Persoana de contact: Bianca Ioan- Project Manager CIBER, email:[email protected], tel: 0722 274 555.

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top