Actualitate

Informare pentru abonații RAJA S.A. în vederea limitării răspândirii virusului COVID-19

Ținând cont de deciziile Comitetului Național pentru Situații Speciale de Urgență,
referitoare la aplicarea măsurilor de protecție împotriva răspândirii virusului COVID-19, RAJA
S.A. a luat toate măsurile necesare pentru a asigura, în condiții de siguranță, continuitatea
serviciului și funcționarea sistemului de alimentare cu apă și de canalizare în toată perioada
următoare.

La nivelul societății a fost activată o Celulă de Criză care realizează 24/24 prevenția și
prelucrează cu toți angajații măsurile actualizate emise la nivel național. Totodată, membrii
celulei urmăresc respectarea cu strictețe a procedurilor interne privind virusul Covid – 19.

S-a realizat stocul necesar cu materiale consumabile/piese de schimb pentru asigurarea
operării și întreținerii instalațiilor de tratare a apei și a rețelelor de distribuție, iar laboratoarele de
încercări apă potabilă și apă uzată au fost dotate cu reactivii necesari în vederea efectuării
încercărilor fizico-chimice şi bacteriologice pentru o perioadă de minim 6 luni.

Totodată, pentru a se evita răspândirea virusului și implicit pentru asigurarea
funcționalității serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, RAJA S.A. face apel către toți
abonații să limiteze pe cât posibil deplasările la sediile societății, evitând astfel contactul cu
angajații din punctele de lucru, dar și aglomerările inutile.

În perioada care urmează RAJA anulează Programul de audiențe ale conducerii societății.
De asemenea, Biroul de relații cu clienții va restricționa contactul direct cu abonații, aceștia
putând lua legătura cu angajații biroului la nr. de telefon 0241.924, tastele 4, 5 sau 6 – de Luni
până Vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00 sau pe adresa de e-mail
[email protected]

Birourile Contracte, Facturare, Avize și Juridic, de la nivelul întregii arii de operare, își
vor reduce programul de lucru începând de mâine – 13 martie 2020, de Luni până Vineri, în
intervalul orar 09.00 – 12.00.

Casieriile RAJA vor avea program normal de lucru, însă facem apel către toți clienții să
evite aglomerația și să mențină, pe cât posibil, distanța față de persoanele aflate în jur.
Facturile pot fi achitate și online, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin
transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași”
și la unitățile bancare.

Pentru limitarea răspândirii virusului, RAJA igienizează în permanență suprafețele
spațiilor de lucru și a prevăzut la toate intrările materiale igienizante.

În vederea protecției proprii, dar și pentru a-i proteja pe cei din jur de contactarea virusului
COVID – 19, sfătuim clienții societății să apeleze la variantele electronice sau telefonice puse la
dispoziție pentru orice problemă întâmpinată.

Recomandarea noastră este ca orice documente, înscrisuri sau acte specifice să fie descărcate de pe site-ul www.rajac.ro, completate, scanate și transmise pe adresa de e-mail sau la numărul de fax al Centrului Zonal vizat. Toate datele de contact ale societății pot fi regăsite pe pagina web https://rajac.ro/contact/.

Adresele de e-mail ale centrelor zonale sunt:
Centrul Zonal Constanța – [email protected]
Centrul Zonal Vest – [email protected]
Centrul Zonal Nord – [email protected]
Centrul Zonal Mangalia – [email protected]
Centrul Zonal Interjudețean – [email protected]
Centrul Zonal Buftea – [email protected]
Centrul Zonal Predeal – [email protected]
Centrul Zonal Onești – [email protected]

De asemenea, abonații sunt sfătuiți să utilizeze cu încredere platforma on-line Contul meu
RAJA. Aici se poate verifica și transmite on-line consumul de apă, se poate vizualiza soldul de
client la zi, poate fi efectuată plata facturilor și se poate activa factura electronică, 24 de ore din
24, 7 zile din 7. De aceea, în toată această perioadă, clienții RAJA sunt îndrumați să își creeze un
cont de client, care poate fi accesat în timp real, de pe orice dispozitiv conectat la internet.
Contul meu RAJA poate fi accesat prin introducerea codului de client (regăsit pe factură),
o adresă de e-mail validă, numărul de telefon și o parolă. Odată înregistrat, clientul se poate
autentifica doar prin introducerea adresei de e–mail sau a codului de client și a parolei. Serviciul
online este adresat tuturor titularilor de contract și reprezentanților legali ai societăților
comerciale, instituțiilor publice și asociațiilor de locatari/proprietari care au încheiat un contract
individual cu RAJA S.A. Constanța.

Totodată, încurajăm clienții să aleagă factura electronică în locul celei imprimate pe hârtie,
pentru că este o opțiune mai rapidă, mai sigură, mai eficientă. Clienții care doresc în continuare
factura și pe suport hârtie trebuie să acceseze contul de client și să își configureze opțiunea dorită
în secțiunea Setări Cont. Factura electronică este legală și reprezintă o alternativă eficientă la
emiterea facturii tipărite. Aceasta este transmisă pe adresa de e-mail, în momentul emiterii, dar
poate fi accesată cu ușurință și din contul de client RAJA, unde se poate achita rapid și fără un
comision suplimentar.

Reamintim tuturor abonaților RAJA că una dintre principalele reguli de urmat pentru a
se proteja de virusul COVID – 19 este spălarea în mod repetat a mâinilor cu apă și săpun! De
aceea, societatea noastră a luat toate măsurile pentru a asigura furnizarea apei în regim
continuu și în condiții de siguranță.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top