Actualitate

Primăria CUMPĂRĂ abonați la PROPAGANDA LUI FĂGĂDĂU- două ore la parcul de distracții al unui afacerist din ALDE

Primarul Municipiului Constanța, Decebal Făgădău, încearcă cu disperare să își coafeze imaginea șifonată grav și îi momește pe alegători să se aboneze la fițuica electronică în care își ambalează „realizările”. Primăria Constanța a inițiat printr-o postare sponsorizată pe pagina Facebook, o campanie de promovare pentru un newsletter, „cumpărând” fiecare abonat cu două ore petrecute la un parc distracții acvatic din Mamaia.

Conform Regulamentului postat pe site-ul Primăriei, campania este organizată de către agenția de servicii digitale „W3 Marketing Technology SRL”, cu sediul pe Strada Mircea cel Bătrân, Constanța.

„La această Campanie poate participa orice persoană fizică care a împlinit vârsta de 18 ani la data începerii Campaniei (care poate să voteze-n.red), doar dacă respectă condițiile prezentului regulament.

Toți abonații la newsletter vor primi invitații de acces la parcul de distracții JT WATER SPORTS Mamaia. Un adult (părinte/tutore) poate veni însoțit de proprii copii cu vârsta cuprinsă între 6-18 ani (max. 3 membri ai familiei)”, se arată în regulament.

Parcul de distracții cu pricina îi aparține controversatului om de afaceri Jean Paul Tucan (foto), coleg de alianță cu Făgădău (Tucan este vicepreședinte al ALDE, la nivel național). Cei care îl cunosc pe Tucan nu se miră probabil că în regulamentul campaniei se precizează că „Accesul în parcul de distracții se va acorda pentru 2h. Dacă acest interval de timp este depășit, se va percepe o anumită taxă conform tarifelor disponibile în parcul de distracții”. Cu alte cuvinte, organizatorii au găsit o soluție să îi bage niște bani în buzunar și lui Tucan.

Firma care organizează campania, W3 Marketing Technology SRL Constanța, este deținută de Mihai Cristian Bocai, cunoscut constănțenilor pentru calitatea de cofondator al Asociației „Descoperă Constanța”, ONG apropiat lui Decebal Făgădău și Primăriei Constanța.

Val de nemulțumiri pe Facebook

Scopul colectării datelor cu caracter personal, o spune explicit și regulamentul campaniei, este „Oferirea bunurilor și serviciilor solicitate de dvs. (cu toate activitățile conexe cum ar fi comunicare, implicare, etc.), servicii de relații cu clienții și activități de marketing pentru propriile nevoi ale Primăriei Constanța. De asemenea, putem utiliza datele dvs. de contact pentru a va furniza în formă electronică sau pe suport de hârtie oferte, informări, știri cu privire la produsele și serviciile noastre”.

Anunțul de pe pagina de Facebook a Primăriei Constanța a generat un val de critici din partea constănțenilor. Cei care au comentat negativ interpretează demersul ca reclamă și pomană electorală și îi îndeamnă pe reprezentanții Primăriei să rezolve problemele reale ale orașului. De asemenea, mulți cetățeni reclamă faptul că le-au fost șterse comentariile negative.

Puteți vedea mai jos câteva comentarii ale celor care nu sunt de acord cu această inițiativă.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top