Jurnaliştii DEZVĂLUIRI au fost contactaţi telefonic de o pacientă revoltată din cauza unei situaţii frustrante în care a fost pusă de angajatele Centrului Medical AVA MEDICA, din Constanţa. Aceasta a sunat la începutul lunii ianuarie pentru a se programa în vederea realizării unei mamografii. Pacientei i s-a spus că plafonul pentru mamografii gratuite s-a epuizat şi că trebuie să revină cu un telefon începând cu 20 ianuarie, atunci când va fi disponibil plafonul cu consultaţii gratuite pentru luna ianuarie. Zis şi făcut femeia sună în fiecare zi începând cu 20 ianuarie, ba mai mult, îşi roagă şi o prietenă să sune, pentru a fi sigură că nu va rata ziua în care plafonul va fi disponibil. Pe 25 ianuarie, pacienta sună din nou. Surpriză: plafonul a fost epuizat pe 24 ianuarie.
Un articol de Andreea PAVEL
Nedumerită, femeia întreabă cum a fost posibil aşa ceva, în condiţiile în care zilnic a sunat de două ori pe zi pentru a se interesa de acest lucru. Răspunsul simplu şi sictirit nu a întârziat să apară: plafonul s-a epuizat pe 24 ianuarie, în doar o oră, iar femeia a avut ghinionul să sune într-un alt interval orar. Angajata policlinicii completează: au avut întâietate cei înscrişi pe lista de aşteptare, încă din luna decembrie. Zis şi făcut, deşi era prima oară când i se spunea de o listă de aşteptare, femeia solicită să fie înscrisă pentru luna februarie pe lista de aşteptare. Pe un ton ironic, angajata îi spune că policlina nu mai întocmeşte liste de aşteptare aşa că… fiecare cu norocul sau ghinionul lui.
Directorul Diculescu: A fost o eroare de comunicare
Cu nervii întinşi la maxim femeia le mulţumeşte pentru serviciile ireproşabile şi ne contactează pentru a ne prezenta situaţia în care a fost pusă. Jurnaliştii DEZVĂLUIRI l-au contactat telefonic pe Petrişor Diculescu, directorul general al Policlinicii AVA şi i-au prezentat situaţia povestită de pacientă. Jenat de contextul creat, directorul şi-a cerut scuze pentru incident şi ne-a declarat următoarele: „Cu siguranţă a fost o neînţelegere sau angajatele noastre s-au exprimat greşit. Liste de aşteptare vor exista în continuare, plafonul este altul de la lună la lună, deci există doar posibilitatea ca să se amâne încă o lună programarea. Ne cerem scuze pentru confuzia creată şi vă asigurăm de toată colaborarea noastră”, ne-a declarat Petrişor Diculescu, directorul general al Centrului Medical AVA MEDICA.