Sub distinsa si occidentala reclama lansata pe toate canalele, Carrefour Constanta promoveaza si mici tepe involuntare, create de neatentia personalului din dotare.
Astfel, la cel mai mare magazin din judetul Constanta, clientii neatenti pot avea surpriza de a cumpara morcovi cu eticheta si pret de patrunjel sau produse de larg consum cu etichete lipite una peste alta, dar si acelea neconforme cu pretul citit de scanerele codurilor de bare la casele de marcat.
Clientii neatenti pot avea surpriza de a constata, la evaluarea bonului fiscal, ca nu au fost corect informati de etichetele lipite alandala. Iar asa, afla ca au platit pentru un produs mai ieftin pretul altuia mai scump, sau ca bugetul de cumparaturi prognozat atunci când au pus produsele în cos a fost depasit de pretul corect, stiut doar de cititoarele codurilor de bare. Carefour Constanta a încasat, numai la sfârsitul anului trecut, peste 3 milioane de euro de pe urma clientilor pe care se pare ca nu-i pretuieste de loc, de vreme ce promoveaza o astfel de politica de resurse umane. Probabil ca patronatul occidental, ca si managementul macedonean, mizeaza pe încasari europene cu salarii balcanice. Asa sa-i ajute Dumnezeu!