Exclusiv

Ești pregătit pentru noua lege care are în vedere scăderea cotei de TVA ?

Agenții economici a căror afaceri vor fi afectate de aceste modificări sunt acei agenți care derulează operațiuni comerciale și au de realizat actualizări în listele de prețuri, utilizează o casă de marcat pentru vânzarea mărfii, dețin magazine online și folosesc EDI pe relația cu IKA sau care utilizează aplicații SFA pentru vânzare pe teren.

Este important de știut că toți clienții care colaborează cu o companie specializată de aplicații software pentru afaceri, ar trebui sa beneficieze de suportul consultanților companiei respective pentru aplicarea în practică a modificărilor legislative.

 

Firma care vă furnizează aplicația ERP, aplicația SFA, softul de gestiune, cel de contabilitate, programul de salarizare și toate celelalte softuri pe care le utilizați în activitatea de zi cu zi a firmei dumneavoastră, trebuie să se asigure că este pregătită pentru modificările legislative. Modulele menționate mai sus trebuie configurate cu setările necesare funcționării cu noua valoarea a TVA-ului de 20%.

Modificările aduse sistemelor au ca obiectiv asigurarea continuității afacerilor în momentul schimbării cotelor de TVA. Softurile trebuie adaptate corespunzător și actualizate, pregătite să se conecteze la sistem începând cu data de 1 ianuarie 2016.

Pregătirea softului pentru modificarea cotei de TVA presupune o serie de consultări cu experții contabili, scopul fiind acela de a identifica maniera contabilă și tehnică de implementare a noilor reglementări. Este necesar a se realiza transpunerea modificărilor legislative în cât mai multe automatizări, pentru ca utilizatorii să primească un instrument facil de urmărire contabilă. Trebuie adaptat și transferul tuturor notelor contabile pentru a se înregistra corect noua cotă de TVA.

Programele de gestiune ale afacerilor oferite de compania Transart, companie cu tradiție în dezvoltarea de aplicații software pentru mediul de afaceri, asigură funcționalitatea necesară aplicării modificărilor legislative prevăzute de Noul Cod fiscal. Indiferent care vor fi urmările reducerii cotei de TVA, Transart este pregătită să răspundă acestei schimbări. Agentii comerciali care au contract activ cu compania, beneficiază de upgrade-uri aplicate automat fără întreruperea activității operaționale și beneficiază de consultanță cu privire la impactul asupra afacerii ce va fi produs de modificările legislative, în vigoare din prima zi a noului an. Câteva întrebări legate de scăderea cotei de TVA, la care va trebui sa oferiți un răspuns și o rezolvare se pot descarca aici.

Echipa de profesioniști în aplicații software este de recomandat să gestioneze acest proiect de scădere a cotei de TVA la 20% de la data de 1 ianuarie 2016 de așa manieră încât agentii comerciali să resimtă cât mai puțin impactul modificărilor legislative. Mai mult, comapniile trebuie să fie asigurate că, de fiecare dată când intervin astfel de modificări pot conta în totalitate pe suportul companiei care se ocupa de aplicatiile software.
Nu va rămâne decât sa vă contactați colaboratorii și să vă asigurați că sistemul informatic va fi pregătit pentru ca dumneavoastră să lucrati în legalitate pe noua valoare a cotei de TVA începând cu luna Ianuarie 2016.

 

 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

To Top