„Noile reguli” au stârnit controverse în rândul clienţilor
Pentru a trimite o scrisoare recomandată cu confirmare de primire, expeditorului i se cere, mai nou, şi… contul bancar!
Nelămuriţi de solicitările funcţionarilor din cadrul Poştei Române, am întrebat diriginta oficiului poştal de ce este necesară menţionarea contului bancar dacă plata serviciilor urmează să se facă „cu banii jos”? Aceasta ne-a răspuns sec: „Acestea sunt noile reguli ale Poştei”.
Un articol de Andreea PAVEL
Şi mai curioşi, am sunat la serviciul de relaţii cu clienţii al Poştei Române, din Bucureşti. „Probabil pentru completarea facturii”, s-a grăbit angajata să răspundă. Am întrebat încă o dată de ce este necesar contul bancar al clientului, chiar şi pentru completarea facturii, atât timp cât plata se face cash? Funcţionara a mărturisit că nu are prea multe informaţii pe această temă, drept pentru care s-a oferit să ne facă legătura cu diriginta oficiului unde ni s-a cerut contul bancar. I-am explicat faptul că nu este vorba de un singur oficiu, ci de mai multe şi că am vorbit deja cu dirigintele. Am întrebat-o, de asemenea, pe angajata de la relaţii cu clienţii de ce „noile reguli” ale Poştei Române nu sunt afişate pe pagina de Internet a instituţiei. Aceasta ne-a răspuns rapid că „regulamentul intern nu este public”. Fie că este vorba de „noi reguli”, fie că vorbim despre „regulament intern”, sau o intenţie ascunsă a reprezentanţilor instituţiei, angajata ne-a „expediat”, deja iritată de întrebările noastre, şi ne-a invitat să trimitem o plângere, dacă avem nemulţumiri. Asta am şi făcut şi nu ne rămâne decât să aşteptăm răspunsul destinatarului.
Vom reveni!
