“Am plecat de la salonul x cu o spranceana pensata si una nu, cosmeticiana mi-a stranutat in fata fara macar sa puna mana la gura dupa care mi-a dat cu spirt pe fata sa ma dezinfecteze. Oribila experienta, cunoaste cineva un salon cu personal mai atent cu clientii?”, Mihaela.
“Am suferit un grav accident la epilatul inghinal. Tipa mi-a plecat pur si simplu cu pielea, mi-am zis ca se mai intampla, numai ca m-a scos din sarite reactia ei si lipsa de responsabilitate, si-a cerut scuze si mi-a spus ca-i vine urmatoarea programare si sa ma grabesc sa eliberez locul. Ma asteptam in cazul asta macar sa ma intrebe cu ce poate sa ma ajute…eventual sa dea telefon la un medic avand in vedere hemoragia care se produsese”, Dorina.
“Cand m-am asezat pe scaun la salonul X, coafeza s-a uitat la parul meu si mi-a spus ca arat oribil. M-am simtit foarte rau. Nici nu am stiut cum sa reactionez. A inceput sa ma intrebe cine m-a tuns inainte si ca la salonul respectv toti sunt varza. Mi-a facut capul m…
“Am plecat de la salonul x cu o spranceana pensata si una nu, cosmeticiana mi-a stranutat in fata fara macar sa puna mana la gura dupa care mi-a dat cu spirt pe fata sa ma dezinfecteze. Oribila experienta, cunoaste cineva un salon cu personal mai atent cu clientii?”, Mihaela.
“Am suferit un grav accident la epilatul inghinal. Tipa mi-a plecat pur si simplu cu pielea, mi-am zis ca se mai intampla, numai ca m-a scos din sarite reactia ei si lipsa de responsabilitate, si-a cerut scuze si mi-a spus ca-i vine urmatoarea programare si sa ma grabesc sa eliberez locul. Ma asteptam in cazul asta macar sa ma intrebe cu ce poate sa ma ajute…eventual sa dea telefon la un medic avand in vedere hemoragia care se produsese”, Dorina.
“Cand m-am asezat pe scaun la salonul X, coafeza s-a uitat la parul meu si mi-a spus ca arat oribil. M-am simtit foarte rau. Nici nu am stiut cum sa reactionez. A inceput sa ma intrebe cine m-a tuns inainte si ca la salonul respectv toti sunt varza. Mi-a facut capul mare…nu o sa mai calc pe acolo in viata mea.” Adriana
“Eu la salonul Y nu o sa ma mai duc niciodata. Fata aia de la manichiura nu a scos nici un cuvant timp de 2 ore”,Luci N.
“Dupa ce am platit, am vrut sa iau si eu un sampon pentru volum, dar fata de la receptie nu stia sa-mi spuna nimic despre produsele din raft. Asa ca nu am mai luat nimic pentru ca nu eram sigura daca era ce imi trebuia”, Cris P.
Acestea sunt doar cateva exemple de situatii neplacute cu care numeroase persoane se confrunta in interactiunea cu personalul din saloanele de infrumusetare. Toate aceste declaratii au fost identificate pe diferite forumuri ale saloanelor de infrumusetare din Bucuresti si nu numai.
Cel putin in ultimii ani, cu totii am observat o imbunatatire a conditiilor tehnice din saloanele de infrumusetare. Proprietarii sau managerii acestor saloane investesc constant in aparatura si tehnologie de top. Multe saloane investesc in promovare, comunica foarte bine in mediile on line, deruleaza campanii de relatii publice si au o imagine bine gandita si conturata pentru o piata extrem de competitiva (aproximativ 3000 de saloane in Bucuresti).
Insa, calitatea serviciilor nu este legata exclusiv de dotarea saloanelor si de eforturile pe care managerii le fac pentru promovare, ci este influentata mai ales de modul in care specialistii interactioneaza si fidelizeaza relatia cu salonul.
Asadar, calitatea serviciilor saloanele de infrumusetare este legata direct de comportamentul si comunicarea propriilor angajati cu clientii salonului.
Pentru a veni in intampinarea celor care doresc sa imbunatateasca si sa fidelizeze relatiile cu clientii lor, Euro Best Team a conceput un program special, respectiv un curs intensiv de pregatire a angajatilor privind comunicarea cu clientii salonului.
Cursul are o structura complexa si utilizeaza tehnici de comunicare, relatii publice, marketing si vanzari, este adaptat specificului si nevoilor saloanelor si se adreseaza tuturor angajatilor, specialistilor care interactioneaza cu clientii: stilisti, coafeze, manichiuriste, cosmeticiene, maseuse, asistenti management.
In cadrul cursului se fac numeroase aplicaţii, exerciţii de tip roleplay şi oferă fiecarui participant in parte posibilitatea de a-si dezvolta abilitatile de comunicare ce vor conduce la urmatoarele rezultate:
– fidelizarea clientilor existenti
– atragerea de noi clienti catre serviciile salonului
– promovarea colegilor si serviciilor prestate in cadrul salonului
– intocmirea unor programe personalizate de ingrijire pentru clienti
– promovarea valorilor salonului exp: seriozitate, profesionalism, orientare catre client, relaxare, petrecerea placuta a timpului in cadrul salonului si altele.
– formarea unei atitudini profesionale, nonconflictuale.
De asemenea, acest curs isi propune sa familiarizeze participantii cu tehnicile moderne de vanzare orientate spre satisfacerea clientilor si in aceeasi masura cu abordarea profitabila a procesului de vanzare.
Perioada: 3-4 si 10 -11 octombrie 2011
Durata cursului: Cursul are 32 de ore, 4 zile, 8 ore/zi.
Locatia: Cursul se va organiza la sediul EBT, din Stefan Marinescu nr 9, sector 6, Bucuresti.
Din agenda cursului:
– tehnici specifice de comunicare cu clientii
– tipologii ale clientilor
– comunicarea in echipa si relatia angajatilor cu managementul
– tehnici de vanzare a serviciilor de infrumusetare
– brandrul salonului de infrumusetare, valori si misiune organizationala
– notiuni de eticheta si protocol in saloanele de infrumusetare
– comunicarea in situatii de criza sau deosebite (clienti dificili, clienti nemultumiti, clienti straini ce nu vorbesc limba romana, etc.)
– tehnici de negociere
Lectorul cursului: Carmen Prodan
Carmen este activeaza in domeniul de formare profesionala in comunicare, vanzari si consultanta de peste 15 ani. A devenit “trainer” (formator) in 1995, in cadrul companiei McDonald’s, pentru ca in 1999 sa devina stagiar al lui Nick Baldock, unul dintre cei mai faimosi traineri de formare din Marea Britanie. A predat numeroase programe de formare in domeniul vanzarilor pentru diverse si renumite companii din diferite domenii, cum ar fi telefonie mobila (Telemobil), materiale de constructii (Lafarge); Carmen a organizat si a livrat peste 150 de sesiuni de instruire si formare profesionala in domeniul comunicarii si vanzarilor. In cadrul Euro Best Team, Carmen preda cursurile: Comunicare si Relatii publice, Comunicare cu clientii, Agent vanzari, Tehnici avansate de vanzare, Manager de vanzari.
PRETUL CURSULUI: Completati formularul de inscriere pana la data de 28 septembrie 2011 si beneficiati de taxa redusa de 700 de lei +TVA. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1000 de lei + TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, livrarea cursului si evaluarea. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii. Plata se va face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.
La finalul cursului Euro Best Team ofera diplome de participare, in format A3 sau A4 cu lista participantilor care au beneficiat de acest curs pe perioada angajarii in salonul solicitant.
Cursul poate fi organizat si la cererea managerilor care doresc sa-si pregateasca un numar mai mare de angajati.
Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam sa descarcati formularul de inscriere de pe www.eurobestteam.ro si sa-l trimiteti completat la [email protected] Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. Plata cursului se face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos, sau in prima zi de curs, cash.
SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.
Persoana de contact: Elena Farcas – 0722.696.843
http://www.eurobestteam.ro/
http://eurobestteam.blogspot.com/