În urma publicării unui articol în care arătam că supermarketul Kaufland a decis blocarea cu caracatiţe a roţilor maşinilor clienţilor care nu respectă reguli interne de parcare, conducerea magazinului ne-a trimis un punct de vedere.
Iată ce ne-a transmis Kaufland România:
Parcarea magazinului Kaufland este spațiu privat și, din dorința de a asigura ordinea și siguranța pentru toți clienții, am pus la dispoziția tuturor un Regulament de parcare, care poate fi consultat oricând, fiind afișat vizibil în exteriorul magazinului. Odată cu intrarea în parcare, șoferii intră sub incidența regulamentului în vigoare.
Scopul Regulamentului este de a menține ordinea, pentru ca toți clienții să se bucure de o experiență plăcută la cumpărături. Nerespectarea prevederilor descrise în regulamentul de parcare poate duce la aplicarea unei sancțiuni.
Dorința noastră este să ne bucurăm de un spațiu civilizat de cumpărături și să nu fie nevoie de niciun fel de sancțiuni.
Kaufland colaborează cu firme terțe ce asigură paza și protecția pe toată suprafața magazinului, precum și supravegherea respectării ordinii și în parcare și luarea măsurilor necesare în cazul în care este nevoie.