Actualitate

Kaufland le pune caracatițe propriilor clienți!

Sigur că nimănui nu îi place să fie incomodat în parcarea unui supermarket de alte mașini parcate aiurea, în afara locurilor marcate. Dar în niciun caz această practică nu trebuie “corectată” de către proprietarul parcării prin măsuri abuzive sau chiar dincolo de limita legii.

În ultimele zile, Kaufland Constanța a început o vânătoare a mașinilor ce nu respectă un regulament propriu, afișat în mai multe locuri în parcarea supermarketului. Cei care nu parchează “regulamentar’’ (ei, nu chiar toți, pentru că vajnicii apărători ai regulilor Kaufland nu au infrastructură pentru SUV-uri) se trezesc cu roata blocată de o caracatiță. Pentru deblocare, ghinioniștii trebuie să plătească o taxă de 100 de lei.

Kaufland le pune caracatițe propriilor clienți!

Kaufland Constanța îi "amendează" pe clienții care nu parchează regulamentar. Le pune caracatiță, iar deblocarea costă 100 de lei.De operațiune se ocupă angajații unei firme de pază, care nu sunt agenți constatatori conform legii, nu au voie să sechestreze mașini și nici să aplice amenzi.Citește mai mult: https://www.dezvaluiri.ro/kaufland-le-pune-caracatite-propriilor-clienti/

Publicată de Dezvăluiri.ro pe Miercuri, 5 Decembrie 2018

Cei care constată „neregulile” și operează caracatițele sunt agenți ai companiei de pază și protecție SSG Fire & Rescue, ce are un contract cu Kaufland, pentru toate magazinele din România.

Dincolo de faptul că aceasta idee este, zicem noi, o greșeală de marketing prin care Kaufland va reuși probabil să își enerveze proprii clienți, practica este cel puțin discutabilă din punct de vedere legal. În primul rând, chiar dacă vorbim despre o parcare privată (destinată totuși publicului) este abuziv ca un angajat al unei firme de pază să o facă pe agentul constatator și apoi să indiponibilizeze/sechestreze un bun.

La fel de discutabil este faptul că, pentru deblocare, șoferii ghinioniști trebuie să plătească o taxă (amenda?) de 100 de lei. Banii sunt plătiți la biroul de informații din interiorul magazinului Kaufland, iar șoferii primesc în schimb o chitanță de la SSG Fire & Rescue. Am încercat să aflăm cu justifică acest fapt reprezentanții celor două companii, dar firma de pază nu a putut fi contactată la numerele de telefon de pe site, iar răspunsul solicitat prin e-mail Kaufland România nu a sosit până la momentul publicării articolului. Dacă va sosi, el va fi publicat separat.

Vom reveni.

 

To Top