Fără categorie

Sponsorizarea UEFA Champions League s-a dovedit inca o data a fi motorul care a condus la intarirea pozitiei de banca europeana de top pentru UniCredit

PrintAdauga la favorite

30.05.2011

In acest sezon, sponsorizarea UEFA Champions League si-a dovedit din nou forta pentru UniCredit in realizarea scopurilor propuse, cum ar fi sustinerea strategiei principale de brand, promovarea imaginii la nivel european, intarirea brandurilor la nivel local si tranzactii realizate prin acesta platforma prestigioasa.

“Rezultatele concrete ale ultimelor doua sezoane demonstreaza ca noi, in calitate de banca europeana de top, am ales o cale de succes in interiorul comunitatii fotbalistice”, spune Federico Ghizzoni, CEO la UniCredit. “Datorita comunicarii cuprinzatoare si a masurilor de activare precum si a angajamentului puternic al salariatilor Grupului, succesul acestei sponsorizari ar putea fi dus mai departe.”

Vizibilitatea pentru UniCredit a fost foarte mare iar logo-ul a fost asociat cu initiative ale UEFA Champions League prin circa 5 miliarde de contacte in ultimele doua sezoane.

Pe pietele unde exista masuri de activare consecvente, constientizarea de brand a crescut…

PrintAdauga la favorite

30.05.2011

In acest sezon, sponsorizarea UEFA Champions League si-a dovedit din nou forta pentru UniCredit in realizarea scopurilor propuse, cum ar fi sustinerea strategiei principale de brand, promovarea imaginii la nivel european, intarirea brandurilor la nivel local si tranzactii realizate prin acesta platforma prestigioasa.

“Rezultatele concrete ale ultimelor doua sezoane demonstreaza ca noi, in calitate de banca europeana de top, am ales o cale de succes in interiorul comunitatii fotbalistice”, spune Federico Ghizzoni, CEO la UniCredit. “Datorita comunicarii cuprinzatoare si a masurilor de activare precum si a angajamentului puternic al salariatilor Grupului, succesul acestei sponsorizari ar putea fi dus mai departe.”

Vizibilitatea pentru UniCredit a fost foarte mare iar logo-ul a fost asociat cu initiative ale UEFA Champions League prin circa 5 miliarde de contacte in ultimele doua sezoane.

Pe pietele unde exista masuri de activare consecvente, constientizarea de brand a crescut semnificativ. Per total, constientizarea asistata de brand la nivel de grup a crescut cu 5 procente in perioada noiembrie 2009-noiembrie 2010.

Rezultatele studiilor privind echitatea de brand demonstreaza ca de la inceputul sponsorizarii UniCredit si-a imbunatatit dimensiunile imaginii sale ca si tendinta de a cumpara. Acolo unde s-a activat sponsorizarea UEFA Champions League UniCredit a generat conversii eficiente de vanzari si se afla in top.

Trophy Tour UEFA Champions League prezentat de UniCredit a avut un rol esential in cresterea constentizarii de brand. In ultimii doi ani au fost vizitate zece tari si 49 de orase, ceea ce a avut ca rezultat o reactie foarte buna in mass-media fara specific financiar si a generat un potential urias pentru mass-media. Cu ajutorul unor serii atractive de evenimente road-show, UniCredit a intampinat in total 228.500 de vizitatori si a realizat o medie a randamentului investitiilor de 374,5% per Trophy Tour.

Trophy Tour 2011

Construit pe aceasta experienta pozitiva, Trophy Tour UEFA Champions League din acest an, prezentat de UniCredit, este programat sa viziteze inca trei tari si cinci orase importante din Europa.  Astfel, ruta pentru 2011 va include Saint Petersburg (16-18 septembrie) si Moscova (23-25 septembrie) din Rusia, Kiev (30 septembrie-02 octombrie) si Donetsk (07-09 octombrie) din Ucraina si Belgrad (14-16 octombrie) din Serbia.

Sustenabilitate in sublinierea angajamentului

In acest an, UniCredit a promovat de asemenea o dimensiune a sponsorizarii mai pronuntata din punct de vedere social. Campania online “Daruieste zambete copiilor” – lansata din timp pentru a profita de avantajul creat de emotia puternica determinata de Finala UEFA Champions League – si initiativa interna a Grupului a permis angajatilor si publicului sa sprijine scolile de fotbal si proiectele sociale din diferitele tari unde Grupul este prezent.

In mod deosebit, ca rezultat al campaniei “Daruieste zambete copiilor”, Fundatia UniCredit, organizatia corporatista filantropica a UniCredit, a contribuit la Open Fun Football Schools, un proiect care promoveaza valorile corectitudinii, spiritului de echipa si  respectului reciproc printre copiii care traiesc in societati divizate. Prin aceasta donatie, UniCredit va sprijini in mod activ “Distractia fara limite in scolile de fotbal” din Bosnia, Croatia, Serbia si Ucraina, furnizand echipament, si va promova de asemenea acest proiect in tari ca Bulgaria, Sovenia si Slovacia in 2011.

Conform celor spuse de Maurizio Carrara, Presedinte al Fundatiei UniCredit, “aceasta initiativa demonstreaza faptul ca sportul si angajamentul social pot merge mana in mana. Le multumim tuturor fanilor care, datorita faptului ca au incarcat fotografiile lor, ne-au determinat sa facem donatii pentru acest proiect valoros si cu bataie lunga.”

Campania “Daruieste zambete copiilor” a fost sustinuta de Luis Figo, Ambasadorul Oficial al UniCredit pentru Liga Campionilor UEFA. “Experienta pe care am acumulat-o datorita propriilor mele angajamentele sociale m-a facut sa inteleg ca sunt multe alte lucruri in viata care conteaza mai mult decat fotbalul. Astfel, a fost o placere pentru mine sa urmez aceasta initiativa, mai ales ca proiectul sustinut foloseste fotbalul drept vehicul pentru a promova toleranta, respectul si corectitudinea.”

Pentru a primi prin email promotiile noastre, abonati-va la newsletter-ul nostru lunar.

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana MIHĂLȚEANU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top