Fără categorie

Romania, promovata de Mihai Marinescu cu ocazia Marelui Premiu de la Abu Dhabi

Brandul naţional de turism va fi afişat din nou într-o competiţie sportivă de nivel internaţional. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului continuă colaborarea cu pilotul Mihai Marinescu, pentru promovarea brandului naţional de turism, de această dată în cadrul Finalei GP2 Series de la Abu Dhabi, în perioada 10-13 noiembrie 2011.

Pe durata competiţiei, Mihai Marinescu va avea afişa brandul naţional de turim (logo şi slogan) pe monopost şi pe echipamentul de concurs, ca şi la etapa din octombrie 2011 de la Monza (Italia). Promovarea într-un astfel de cadru este o opţiune consacrată şi pentru alte destinaţii turistice şi, totodată, o modalitate de a asocia imaginea României cu valori precum calitatea şi  performanţa.

Alegerea MDRT a avut loc în urma analizei mai multor aspecte: „L-am ales pe Mihai ca promotor al turismului nostru prin competiţia F2 deoarece, din analiza indicatorilor de audienţă din sport, a rezultat că, la nivel mondial, competiţiile automobilistice sunt pe locul d…

Brandul naţional de turism va fi afişat din nou într-o competiţie sportivă de nivel internaţional. Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului continuă colaborarea cu pilotul Mihai Marinescu, pentru promovarea brandului naţional de turism, de această dată în cadrul Finalei GP2 Series de la Abu Dhabi, în perioada 10-13 noiembrie 2011.

Pe durata competiţiei, Mihai Marinescu va avea afişa brandul naţional de turim (logo şi slogan) pe monopost şi pe echipamentul de concurs, ca şi la etapa din octombrie 2011 de la Monza (Italia). Promovarea într-un astfel de cadru este o opţiune consacrată şi pentru alte destinaţii turistice şi, totodată, o modalitate de a asocia imaginea României cu valori precum calitatea şi  performanţa.

Alegerea MDRT a avut loc în urma analizei mai multor aspecte: „L-am ales pe Mihai ca promotor al turismului nostru prin competiţia F2 deoarece, din analiza indicatorilor de audienţă din sport, a rezultat că, la nivel mondial, competiţiile automobilistice sunt pe locul doi în topul audienţei. În plus, publicul care urmăreşte aceste competiţii este şi publicul pe care noi îl vizăm pentru promovarea brandului (călătoresc mult şi sunt formatori de opinie), iar ţările în care se desfăşoară etapele de campionat sunt pieţe importante pentru turismul românesc: Austria, Germania, Marea Britanie, Franţa, Spania, Ungaria.”, declara ministrul Elena Udrea la data anunţării colaborării între MDRT şi Mihai Marinescu.

Audienţa sezonului 2010, în care pilotul Mihai Marinescu a concurat ocupând locul 10 în clasamentul final, a fost impresionantă: cele 9 etape ale campionatului 2010 au atras pe circuite peste 300.000 de spectatori. Ca expunere TV, Eurosport a difuzat 15 ore de transmisiuni live şi aproximativ 50 de ore de înregistrări şi rezumate.

În acest an, Mihai Marinescu a obţinut constant clasări bune în campionatul FIA Formula 2, urcând de trei ori pe podium şi, mai ales, reuşind cel mai important rezultat din istoria sportului automobilistic românesc: victoria de la Monza, Italia din luna octombrie 2011. În urma acestei etape, Mihai Marinescu s-a clasat pe locul 5 în clasamentul general al competiţiei.

Evoluţia, spectaculoasă şi consistentă, a pilotului Mihai Marinescu, a făcut ca acesta să se regăsească în prim-planul camerelor de luat vederi în peste 10 % din timpul total al transmisiunilor live. Participarea lui Mihai Marinescu în “Finala GP2 Series” reprezintă o oportunitate de promovare a României şi a brandului turistic naţional, întrucât competiţia atinge un public ţintă dedicat şi beneficiază de o audienţă şi un pachet media de excepţie: aproximativ 200.000 de spectatori în tribune iar prin mass media evenimentul este transmis în aproximativ 179 de ţări, cu o audienţă de aproximativ 150 de milioane de telespectatori, la care se adaugă apariţiile din presa internaţională de mare tiraj.


Acţiunile de promovare cu rol în creşterea notorietăţii destinaţiilor şi produselor turistice româneşti prin intermediul unor personalităţi artistice, culturale, sportive cu recunoaştere naţională şi internaţională, ca vectori de promovare a brandului turistic al României, fac parte din programul anual de marketing şi promovare turistică a României. Ele se desfăşoară în paralel cu alte tipuri de activităţi de promovare organizate de MDRT, iar costul lor este suportat din fonduri europene alocate României în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenţie 5.3.

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana MIHĂLȚEANU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top