Fără categorie

Reclamatie BMW (Iasi, Brasov si Bucuresti)

Reclamatie BMW (Iasi, Brasov si Bucuresti)

Reclamatie BMW (Iasi, Brasov si Bucuresti)Tin sa va anunt de la inceput ca aceasta este o poveste lunga.

Din totdeauna am fost disperat dupa BMW si atunci cand mi-am permis mi-am cumparat un seria 5(E60) de la Trado Motors Iasi. Se intampla pe la inceputul anului 2009.
A fost putin suspect faptul ca numai dupa 3000 de km a trebuit sa schimb uleiul, dar am trecut cu vederea. Am mers la Trado si am rezolvat.
A trecut cam un an si eram pe la Bicaz cand a inceput masina sa-mi spuna ba ca nu am lichid de racire… ba ca parca nu as avea ulei. Am oprit putin si am sunat la Trado. Cei de-acolo au spus ca nu e bai si cum ajung in Iasi sa trec pe la service sa rezolve. Si m-am dus direct acolo, ca sa ii las pe “profesionisti” sa se ocupe de problema. Cam de-aici a inceput distractia.
Dupa ce am iesit din service masina a cam inceput sa consume a dracului de mult ulei… ii cam puneam asa la vreo 5000 de km 1-2 litri, dupa pofta. Am intrebat pe cei de la Trado daca e normal si mi-au explicat cum ca asa e cu bolizii astia – papa ulei.

Mai trec…

Reclamatie BMW (Iasi, Brasov si Bucuresti)Tin sa va anunt de la inceput ca aceasta este o poveste lunga.

Din totdeauna am fost disperat dupa BMW si atunci cand mi-am permis mi-am cumparat un seria 5(E60) de la Trado Motors Iasi. Se intampla pe la inceputul anului 2009.
A fost putin suspect faptul ca numai dupa 3000 de km a trebuit sa schimb uleiul, dar am trecut cu vederea. Am mers la Trado si am rezolvat.
A trecut cam un an si eram pe la Bicaz cand a inceput masina sa-mi spuna ba ca nu am lichid de racire… ba ca parca nu as avea ulei. Am oprit putin si am sunat la Trado. Cei de-acolo au spus ca nu e bai si cum ajung in Iasi sa trec pe la service sa rezolve. Si m-am dus direct acolo, ca sa ii las pe “profesionisti” sa se ocupe de problema. Cam de-aici a inceput distractia.
Dupa ce am iesit din service masina a cam inceput sa consume a dracului de mult ulei… ii cam puneam asa la vreo 5000 de km 1-2 litri, dupa pofta. Am intrebat pe cei de la Trado daca e normal si mi-au explicat cum ca asa e cu bolizii astia – papa ulei.

Mai trec cateva saptamani, si observ ca in parcare, cu masina in Drive(dar piciorul pe frana) mi se opreste motorul. Curios avand in vedere ca transmisia e automata, si cam trebuie sa te pricepi ca sa il poti opri:). Se intampla odata, de doua ori… de nenumarate ori. Trado in continuare imi spuneau ca la ei nu se intampla… deci nu pot face nimic. Plec cu masina de la Trado si cand dau sa trec liniile de tren mi se opreste motorul din nou. De 4 ori s-a oprit motorul incercand sa o intorc sa intru inapoi la Trado. S-a urcat in masina si un mecanic si a vazut ca e adevarat(Acum intrebare: De ce draqmai tine masina istoricul pe cheie daca nu le foloseste la nimic?)
Ei acum sa vezi.. “E de la servo X – schimbam”… ba “e de la servo Y – schimbam”. Bai si au schimbat astia tot ce misca servo prin masina(noroc ca-s pe garantie). Mai trec saptamanile si iar se operte motorul… “E de la cutia de viteze si pierde putere – schimbam o juma de cutie”. Motorul tot se oprea.

Cam pe aici am inceput sa ma enervez. Dupa niste discutii ca la usa cortului cu mai tot personalul Trado Motor, de la mare la mic, ajung sa vorbesc cu Munich si apoi cu (teoretic) directorul BMW Romania. “Stati linistit, ma ocup eu si totul va fi bine. Alegeti o reprezentanta care doriti”. Si am ales Contempo Cars Brasov(la recomandarea cunoscatorilor). Masina avea deja cam 3 luni de stat in service(cap la cap) dar nici prin cap nu imi venea a crede ca va mai sta inca doua la Contempo. Si ce au facut? Au schimbat tot motorul cu unul nou nouut ca cel vechi cica nu era bun.
Bucuros am luat masina de la Brasov si am plecat spre Iasi. La Bacau am tras pe dreapta la 12 noaptea, ca masina nu mai avea ulei. Si nu ca nu au pus… ci pentru ca nu au prins bine baia de ulei si a curs tot uleiul pe drum!!!!Hahahaha!!!!(ras isteric)

Am reusit sa ajung cu masina la aproape 70,000 de km in 3 ani, si 5 luni de service(straight line). Acum intrebarea a doua… UNDE ESTE MASINA ACUM?:)
In service, dar de data asta la Automobile Bavaria Bucuresti… pentru ca am zis sa schimb iarasi.
Sta acolo de doua saptamani deja. Motorul ala nou… s-a stricat. Nu stiu exact ce, dar imi schimba toata distributia acum. Era cat pe ce sa fie gata ieri, dar am inteles ca va fi de fapt Marti. Sper ca se refereau la Martea care urmeaza, sau poate intr-o zi de marti, candva:).

Concluzia? Cred ca o puteti trage singuri… dar hai sa ajut putin:
BMW or fi niste masini bune, dar BMW Romania este praf. Masinile se vand singure pentru ca e inradacinata ideea ca vezi BMW e shit nu asa. Ei, sa va fereasca sfantul sa ajungeti in service cu un bec ars ca astia va strica directia… sau sa iti faci unghiurile ca ai sa iesi fara distributie.

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top