Începând cu luna ianuarie, cetățenii orașului Cernavodă pot beneficia cu mult mai ușor de serviciile administrației publice locale.
Liviu-Cristian Negoiță, primarul orașului, anunță că primăria a ales o soluție inteligentă de digitalizare a serviciilor instituției și a implementat Avansis Mobile și Avansis Online, aplicații integrate de gestionare a relației dintre primărie și contribuabil.
„Prin aplicațiile Avansis Mobile si Avansis Online cetățenii din orașul Cernavodă își pot plăti online taxele și impozitele, pot solicita și consulta documente sau pot face programări la administrația locală și la subordonate. De acum înainte, Primăria Orașului Cernavodă va putea trimite cetățenilor mesaje de interes public la nivel local, direct pe telefon”, spune edilul.
Aplicația Avansis Mobile poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice telefon cu sistem de operare Android sau IOS și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor. Primul pas care trebuie făcut de către cetățean pentru a folosi aplicația este instalarea acesteia pe telefon.
Avansis Mobile este interfața mobilă prin care contribuabilul poate beneficia de următoarele operațiuni:
- consultarea și plata integrală / parțială a taxelor și impozitelor asociate rolului fiscal, defalcat la nivel de taxă / impozit,
- plata unor tipuri de amenzi și a diferitelor taxe pentru serviciile instituției,
- afișarea în timp real a stadiului dosarelor și documentelor depuse,
- campanii de informare,
- programări la serviciile publice ale administrației care lucrează în baza unei programări.
Pentru a instala aplicația, se deschide magazinul de aplicații pe dispozitivul pe care se dorește instalarea și se caută termenul Avansis Mobile.
Aplicația Avansis Online poate fi utilizată de către toți cetățenii, de pe orice calculator cu sistem de operare Windows /Mac și oferă siguranță deplină utilizatorilor în privința confidențialității datelor.
„Pe lângă această aplicație care ușurează mult interacțiunea între instituție și cetățean, există deschidere și se va investi constant în sisteme digitale cât mai diversificate, pentru a pune la dispoziția comunității servicii online ce vor putea fi accesate prin utilizarea calculatorului sau a telefonului”, adaugă primarul Negoiță.
De asemenea, instituția va face toate demersurile necesare pentru a reduce timpul de lucru cu contribuabilii și timpul alocat soluționării tuturor solicitărilor acestora. Prin adoptarea de soft-uri pentru digitalizare, managementul Primăriei va fi mai eficient, mai transparent și se va putea face economie de timp, resurse umane și financiare.