OBIECTIVELE CURSULUI:
• Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;
• Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice , procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice
CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?
Prima sesiune a cursului se adreseaza personalului de specialitate din cadrul autoritatilor contractante si specialistilor din sectorul privat care pregatesc, initiaza si deruleaza proceduri de atribuire pentru achizitia de produse, servicii si lucrari finantate din fonduri publice sau primite de la Uniunea Europeana.
Iar cea de-a doua se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice.
LOCATIE: Cursul se va desfasura la Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti sau la sediul Euro Best Team (in functie de numarul de cursanti inscrisi).
PRETUL CURSULUI: Pen…
OBIECTIVELE CURSULUI:
• Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;
• Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice , procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice
CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?
Prima sesiune a cursului se adreseaza personalului de specialitate din cadrul autoritatilor contractante si specialistilor din sectorul privat care pregatesc, initiaza si deruleaza proceduri de atribuire pentru achizitia de produse, servicii si lucrari finantate din fonduri publice sau primite de la Uniunea Europeana.
Iar cea de-a doua se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice.
LOCATIE: Cursul se va desfasura la Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti sau la sediul Euro Best Team (in functie de numarul de cursanti inscrisi).
PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 7 octombrie 2011 taxa de participare la curs este de 700 lei+TVA. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei+TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, livrarea cursului si evaluarea. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii.
PERIOADA DE DESFASURARE:
Sesiunea dedicata Autoritatilor contractante va avea loc in perioada: 24-25 octombrie 2011
Sesiunea dedicata Ofertantilor va avea loc in perioada: 26-27 octombrie 2011
AGENDA CURSULUI (Autoritati contractante)
Ziua I
09:00 – 10:30 Prezentarea trainer-ului si a cursantilor;
prezentarea obiectivelor cursului si a modului in care se va desfasura acesta;
prezentarea generala a cadrului legislativ si a sistemului achizitiilor publice
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Inregistrarea in SEAP a autoritatilor contractante;
Intocmirea documentatiei de atribuire;
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:45 Procedurile de atribuire;
Achizitia directa – modalitati online de abordare;
14:45 – 15:00 Pauza de cafea
15:00 – 17:00 Cererea de oferta online;
Evaluarea tehnica si financiara a ofertelor
Ziua II
09:00 – 10:30 Recapitulare ziua I
Desemnarea castigatorilor
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Atribuire proceduri online – contract / acord-cadru;
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:45 Anularea / suspendarea procedurilor de achizitie publice;
14:45 – 15:00 Pauza de cafea
15:00 – 17:00 Simularea de catre participanti a unor sesiuni reale de lucru pe demo – SEAP
AGENDA CURSULUI (Ofertanti)
Ziua I
09:00 – 10:30 Prezentarea trainerului si a cursantilor
Prezentarea obiectivelor si a modului de desfasurare a cursului
Prezentarea generala a cadrului legislativ si a sistemului achizitiilor publice
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Inregistrarea in SEAP a ofertantilor
12:30 – 13:30 Pauza de masa
13:30 – 14:45 Intocmirea documentelor de calificare si propunere tehnica si atasarea acestora in cadrul procedurilor online
14:45 – 15:00 Pauza de cafea
15:00 – 17:00 Administrarea catalogului electronic prin achizitia directa;
Instalarea aplicatiei de criptare;
Ziua II
09:00 – 10:30 Recapitulare ziua I;
Identificarea procedurilor in cadrul SEAP si participarea eficienta in cadrul acestora;
10:30 – 10:45 Pauza de cafea
10:45 – 12:30 Participarea la o procedura de cererea de oferta/ licitatie deschisa/licitatie restransa online cu depunere de oferta si documente;
12:30 – 13:30 Pauza de pranz
13:30 – 14:45 Participarea la licitatiile electronice;
14:45 – 15:00 Pauza de cafea
15:00 – 17:00 Simularea de catre participanti a unor sesiuni reale de lucru pe demo – SEAP
Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam completati formularul de inscriere pe care il puteti gasi pe www.eurobestteam.ro si sa-l trimiteti la adresa [email protected]
SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.
Persoană de contact: Madalina Nedelcu – 0726.615.538
http://eurobestteam.ro/
