Astăzi Neelie Kroes, vicepreşedintele Comisiei Europeane pentru Agenda digitală, şi Secretarul de stat belgian, domnul Philippe Courard vor lansa oficial „săptămâna on-line 2011″ în timpul unei vizite la Bruxelles.
Săptămâna Online 2011 este o campanie la nivel european care isi propune sa aduca online mai mult de 100 000 de persoane care nu au utilizat niciodată internetul înainte.
Aceasta se va desfăşura între 28 februarie – 5 martie 2011 şi este organizată de Telecentre-Europa, o asociaţie non-profit, care cuprinde o reţea de aproape 30 000 de centre care vor oferi ajutor, sprijin şi formare cu privire la modul de utilizare a calculatorului şi a Internetului.
În timpul acestei săptămâni, mai mult de 4000 de telecentre din 33 de ţări europene vor organiza evenimente, cum ar fi sesiuni de formare suplimentare, concursuri şi jocuri pentru a sublinia rolul de competenţe cheie TIC în societatea de astăzi.
Neelie Kroes, are placerea de a sprijini Săptămâna Online …
Astăzi Neelie Kroes, vicepreşedintele Comisiei Europeane pentru Agenda digitală, şi Secretarul de stat belgian, domnul Philippe Courard vor lansa oficial „săptămâna on-line 2011″ în timpul unei vizite la Bruxelles.
Săptămâna Online 2011 este o campanie la nivel european care isi propune sa aduca online mai mult de 100 000 de persoane care nu au utilizat niciodată internetul înainte.
Aceasta se va desfăşura între 28 februarie – 5 martie 2011 şi este organizată de Telecentre-Europa, o asociaţie non-profit, care cuprinde o reţea de aproape 30 000 de centre care vor oferi ajutor, sprijin şi formare cu privire la modul de utilizare a calculatorului şi a Internetului.
În timpul acestei săptămâni, mai mult de 4000 de telecentre din 33 de ţări europene vor organiza evenimente, cum ar fi sesiuni de formare suplimentare, concursuri şi jocuri pentru a sublinia rolul de competenţe cheie TIC în societatea de astăzi.
Neelie Kroes, are placerea de a sprijini Săptămâna Online 2011, aceasta fiind în conformitate cu unul din obiectivele Agendei digitale pentru Europa, şi anume de a reduce proporţia de oameni care nu au utilizat niciodată internetul de la 30% la 15% până în 2015.
Sursa:CE
