Reprezentantii Ernst & Young au vorbit companiilor din retail despre unele solutii de reducere a costurilor in acest domeniu si despre cum poate functiona legislatia in directia optimizarii cheltuielilor.
Gabriel Apostu, Partener in cadrul departamentului de Asistenta in afaceri al Ernst & Young, a prezentat modalitatile prin care legislatia locala si europeana permite reducerea arhivelor fizice de documente precum si a costurilor atasate lor, prin emiterea de facturi electronice intre parteneri de afaceri, arhivarea electronica a documentelor si a bonurilor fiscale si prin folosirea semnaturii electronice extinse.
Implementarea unui sistem informatic pentru administrarea acestui proces se poate amortiza intr-un termen de 2-3 ani si are un impact semnificativ asupra companiilor din retail, care se confrunta in mod obisnuit cu procesarea unor volume de mii sau zeci de mii de facturi pe luna si care pot fi nevoite sa…
Reprezentantii Ernst & Young au vorbit companiilor din retail despre unele solutii de reducere a costurilor in acest domeniu si despre cum poate functiona legislatia in directia optimizarii cheltuielilor.
Gabriel Apostu, Partener in cadrul departamentului de Asistenta in afaceri al Ernst & Young, a prezentat modalitatile prin care legislatia locala si europeana permite reducerea arhivelor fizice de documente precum si a costurilor atasate lor, prin emiterea de facturi electronice intre parteneri de afaceri, arhivarea electronica a documentelor si a bonurilor fiscale si prin folosirea semnaturii electronice extinse.
Implementarea unui sistem informatic pentru administrarea acestui proces se poate amortiza intr-un termen de 2-3 ani si are un impact semnificativ asupra companiilor din retail, care se confrunta in mod obisnuit cu procesarea unor volume de mii sau zeci de mii de facturi pe luna si care pot fi nevoite sa arhiveze chiar si cateva milioane de role de bonuri fiscale pe an.
Miruna Enache, Director in cadrul departamentului de Taxe al Ernst & Young, a prezentat participantilor oportunitati de optimizare a costurilor fiscale inerente si a reducerii riscurilor in cazul unui control fiscal. Strategia de dezvoltare a companiilor este astfel coordonata cu strategia fiscala pe termen lung, evitand costuri fiscale excesive.
„Nevoia de comunicare, de schimb de bune practici si idei inovatoare este tot mai acuta in aceasta perioada, iar astfel de evenimente sunt un foarte bun prilej de a impartasi solutii intre cei care opereaza in aceeasi industrie si se confrunta cu aceleasi provocari. Pentru noi, consultantii Ernst & Young, este o ocazie de oferi din expertiza noastra si din experienta de aproape 20 de ani pe piata locala.” Gabriel Apostu, Partener Ernst & Young Romania
Romania Retail Summit a avut loc in Bucureti pe 4 si 5 octombrie si a reunit peste 100 de companii din industrie, autoritati, asociatii profesionale si companii de consultanta. Au participat cu precadere reprezentanti ai managementului companiilor producatoare din industria alimentara si ai lanturilor de retail prezente pe piata romaneasca.
Despre Ernst & Young
Ernst & Young este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 152,000 de angajati in 700 de birouri din 140 de tari si venituri de aproximativ 22.9 miliarde dolari in anul 2011. Reteaua noastra este cea mai integrata la nivel global, iar resursele din cadrul acesteia ne ajuta sa le acordam clientilor servicii prin care sa beneficieze de oportunitatile din intreaga lume. In Romania, Ernst & Young este unul dintre liderii de pe piata serviciilor profesionale inca de la infiintare, in anul 1992. Cei peste 450 angajati din Romania si Republica Moldova furnizeaza servicii integrate de audit, asistenta fiscala, asistenta in tranzactii si servicii de asistenta in afaceri catre companii multinationale si locale. Avem birouri in Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara si Chisinau. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina noastra de internet: www.ey.com.
[email protected]
0214024000
[email protected]
http://www.ey.com