Pe 6 ianuarie a.c., în jurul orei 17:00, un tânăr din Constanţa a încercat să îşi încarce cartela Vodafone cu patru euro, la un „tonomat” ZebraPay din Bucureşti. Adolescentul a introdus suma de bani necesară, apoi a aşteptat bonul pe care trebuia să fie scris codul de reîncărcare. Şi a rămas aşteptând. Nici după câteva minute, acesta nu a primit nimic, drept pentru care a sunat la numărul de telefon pentru relaţii cu clienţii, afişat pe „tonomat”. Tânărul a vorbit cu un angajat foarte amabil care şi-a cerut scuze de mii de ori pentru neplăcerea produsă, apoi i-a spus că îl va suna în 10 minute. N-au fost 10, au fost 15, dar ce mai contează atât timp cât codul de reîncărcare i-a fost dictat clientului? Băiatul bucuros îi mulţumeşte, apoi introduce codul de reîncărcare, conform indicaţiilor.
Un articol de Andreea PAVEL
N-avea să ştie că s-a bucurat degeaba pentru că respectivul cod mai fusese folosit. Revoltat, acesta a contactat jurnaliştii DEZVĂLUIRI cărora le-a prezentat în detaliu incidentul neplăcut. Acestea fiind zise, am luat legătura cu reprezentanţii companiei ZebraPay, în vederea obţinerii unui punct de vedere oficial, referitor la situaţia neplăcută în care a fost pus tânărul. Spre surprinderea noastră, în comparaţie cu alte companii şi situaţii similare, Elena Filip, PR Manager în cadrul companiei, a dat dovadă de promptitudine şi seriozitate exemplare. Colaborarea ireproşabilă a fost dublată de interesul de care aceasta a dat dovadă, în vederea soluţionării problemei. Astfel, în urma cercetărilor efectuate în cadrul companiei, care au durat doar o oră, Elena Filip ne-a transmis următorul punct de vedere: „Este adevărat că a existat o eroare de natură tehnică, dar a fost remediată imediat ce ne-a fost adusă la cunoştinţă. Clientul este mulţumit, deoarece situaţia s-a rezolvat şi a primit şi un bonus pentru a compensa cumva neplăcerea produsă. Pentru a evita situaţiile neplăcute, compania ZebraPay are o echipa de Customer Support care stă la dispoziţia clientilor”, a conchis PR Managerul.
