Deși este primar de doar un an, edilul orașului Babadag, Georgian Caraman, este pentru a treia oară cel mai important om atunci când vorbim de pregătirea Festivalului „Flori de Tei”. Acesta s-a ocupat de eveniment și pe vremea când era consilier local în anul 2009 și, ca și atunci, dedicarea sa este totală atunci când vine vorba de acest eveniment. Anul acesta atât locuitorii orașului Babadag cât și cei din localitățile învecinate sunt invitați să petreacă două zile de pomină cu invitații consiliului local al orașului. Joi, 4 iunie, începând cu orele 18:00, în sala de spectacole a Centrului Cultural – Memorialul ,,Neculai Marinescu” va avea loc un spectacol oferit de Ansamblul folcloric ,,Sălcioara”, din Babadag, unde se vor interpreta cântece tradiționale și se vor prezenta dansuri și obiceiuri populare.
Începând cu aceleași ore, vineri, la Cabană, vor urca pe scenă trupele de dans modern din oraș, Ansamblul ,,Baladele Deltei” din Tulcea, Maria Ciobanu, Doinița și Ionuț Dolănescu. Pentru cei ce iubesc muzica dance vor urca pe scenă trupa HI-Q și băieții Asu & Bobby. În dulcele stil clasic românesc, nu vor lipsi micii și berea de la acest eveniment. Seara se va încheia cu un foc de artificii.
„Dacă anul trecut au fost prezenți la eveniment 2.000 de oameni într-o singură zi, eu zic că anul acesta vor fi cel puțin 3.000 de persoane pe parcursul celor două zile de festival”, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al primăriei, Viorel Crețu.
„Ne ajutăm noi băbăienii, între noi”
„Festivalul Flori de Tei este un festival ce, sperăm noi, va trage din ce în ce mai mulți oameni. Desigur că nu trebuie să uităm componenta financiară de care depinde în mod direct amploarea pe care o va lua acest festival. Dar, chiar și atunci când nu avem sponsori, așa cum se întâmplă și anul acesta încercăm să găsim alternative. De exemplu, am luat legătura cu o fostă localnică, Denis Ștefănescu, ce acum locuiește în Constanța. Aceasta a câștigat premiul întâi, la Mamaia, în anul 1988 și ne-a promis că o să ne fie alături la acest eveniment. Dat fiind faptul că bugetul este redus încercăm să ne descurcăm cum putem, să ne ajutăm noi băbăienii, între noi”, a mai declarat purtătorul de cuvânt al primăriei.
