COMUNICATE

Cum mi-a furat banii din cont Raiffeisen Bank

Am vrut să scot bani de pe card, iar banca m-a ars la buzunar.

Pe data de 26 martie, în jurul orei 13, am încercat să retrag o sumă de bani de la bancomatul băncii Raiffeisen, aparţinând Agenţiei nr. 34 de pe Bulevardul Republicii din Ploieşti a aceleiaşi bănci. După introducerea cardului în bancomat, m-am trezit certat de un angajat al băncii, care mi-a reproşat că aparatul este stricat şi că nu aveam voie să fac operaţiuni. I-am explicat individului respectiv că nu am puteri paranormale să văd prin metal şi că, în lipsa oricărui avertisment nu aveam de unde să ştiu că ATM-ul este nefuncţional. Logic, astfel de situaţii trebuie aduse la cunoştinţa clienţilor printr-un anunţ sau prin sigilarea fantei pentru introducerea cardului.  Nu şi la Raiffesen Bank…

Articol preluat din OBSERVATORUL DE PRAHOVA, Autor: Mariu Nica

După aproape o oră de discuţii, conducerea agenţiei m-a informat că nu îmi pot recupera cardul, deoarece acesta a căzut între geam şi bancomat (o idioţenie mai mare nu am auzit până atunci!), dar că îmi vor elibera un alt card, în termen de 10 zile, fără costuri suplimentare, deoarece şi-au asumat vinovăţia. Am completat şi o reclamaţie la sediul agenţiei respective, la care nu am primit răspuns până în prezent.

Noul card mi-a parvenit după 30 de zile, timp în care am fost nevoit să plătesc mai multe comisioane băncii pentru a putea retrage cash de la ghişeu şi nu de la bancomat, unde operaţiunea este gratuită. Ştiind de ce sunt capabile băncile, am aşteptat să primesc extrasul de cont curent pe luna aprilie pentru a vedea dacă această poveste m-a costat financiar. Ei bine, am avut neplăcuta surpriză să constat că, în ciuda promisiunilor angajaţilor Raiffeisen, mi s-a reţinut din cont o taxă blocare card, în valoare de 5 ron şi o taxă anuală card, tot de 5 lei, care se percepe odată cu emiterea unui card nou, ambele fiind consecinţa neglijenţei angajaţilor băncii şi nu a mea!

Singura explicaţie obţinută de la reprezentanţii Agenţiei Orient Raiffeisen, din Bariera Bucureşti, cea care mi-a emis noul card, a fost că de vină pentru toată această poveste sunt…procedurile bancare. Acum aştept răspunsul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Prahova la reclamaţia pe care am înaintat-o astăzi, iar pe cei care au avut probleme cu băncile să-mi scrie pe adresa redacției. Promit să le fac reclamă negativă !

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top