Bucureşti – 06 octombrie 2011 - Cora România a deschis astăzi, 6 octombrie 2011, cel de-al optulea magazin din reţea în Galleria Shopping Center din Arad. Investiţia în acest nou hipermarket cu o suprafaţă de vânzare de 4.500 de metri pătraţi este de 5 milioane de euro.
Cora Arad confirmă politica expansiunii anunţate de Cora România, aceea de a opta în special pentru suprafeţe reduse şi locaţii în zone centrale sau foarte populate din oraşe cu peste 100.000 de locuitori. Cora Arad respectă la rândul său noul concept de hipermarket, inaugurat anul trecut de Cora Sun Plaza din Bucureşti în ceea ce priveşte aranjarea raioanelor, astfel încât clientului să i se ofere un model de piaţă într-un cadru modern. Sistemul de iluminare și decorarea din punct de vedere cromatic sunt parte a noului concept Cora.
„Inovaţia constă, de asemenea, în universul foarte variat de produse proaspete, acest aspect fiind unul din punctele de dife…
Bucureşti – 06 octombrie 2011 - Cora România a deschis astăzi, 6 octombrie 2011, cel de-al optulea magazin din reţea în Galleria Shopping Center din Arad. Investiţia în acest nou hipermarket cu o suprafaţă de vânzare de 4.500 de metri pătraţi este de 5 milioane de euro.
Cora Arad confirmă politica expansiunii anunţate de Cora România, aceea de a opta în special pentru suprafeţe reduse şi locaţii în zone centrale sau foarte populate din oraşe cu peste 100.000 de locuitori. Cora Arad respectă la rândul său noul concept de hipermarket, inaugurat anul trecut de Cora Sun Plaza din Bucureşti în ceea ce priveşte aranjarea raioanelor, astfel încât clientului să i se ofere un model de piaţă într-un cadru modern. Sistemul de iluminare și decorarea din punct de vedere cromatic sunt parte a noului concept Cora.
„Inovaţia constă, de asemenea, în universul foarte variat de produse proaspete, acest aspect fiind unul din punctele de diferenţiere dintre Cora şi competitorii săi pe care continuăm să-l dezvoltăm zi de zi, ţinând cont şi de preferinţele clienţilor din zonele unde deschidem magazine”, a declarat Philippe Lejeune, Director General al Cora România.
„Pentru a răspunde cât mai corect obiceiurilor de consum ale arădenilor, am adus la Cora producători locali pe diverse categorii de produse precum mezeluri, carne, lactate, pâine sau vinuri. Pe lângă faptul că vrem să fim în ton cu gusturile arădenilor, la Cora alegem să listăm furnizorii locali deoarece una dintre dorinţele noastre principale este de a susţine dezvoltarea economică a regiunii. La acest capitol trebuie să amintesc şi excelenta echipă care lucrează în acest magazin, formată din 250 de arădeni”, a adăugat Cati Lolea, Director al Cora Arad.
Cora România a deschis anul acesta trei noi magazine, câte unul la Drobeta Turnu Severin, Constanţa şi Arad. Anul viitor, compania va continua expansiunea, urmând să deschidă alte trei magazine: unul la Slobozia, la sfârşitul primului semestru din 2012, şi câte unul la Bacău şi Bucureşti (pe Şoseaua Alexandriei), ambele urmând a fi inaugurate spre sfârşitul anului.
Detalii:
Ana Maria Florea, Responsabil PR Cora România
[email protected]; 0745 664 250
Cora, marcă a Romania Hypermarche care face parte din Grupul Louis Delhaize, este unul dintre cele mai puternice branduri de retail. Grupul franco-belgian este prezent pe piaţa din România din anul 2003.
Filozofia Cora este concentrată în jurul preţului şi a diversităţii ofertei comerciale, confortului la cumpărare, serviciilor şi, mai ales, atenţiei oferite clienţilor.
Detalii:
Ana Maria Florea
Responsabil PR Cora România
[email protected]
0745 664 250
http://www.cora.ro/
Cuvinte cheie: Cora hipermarket Arad deschidere