Joi, 06 Octombrie 2011, 22:15
Criza financiara a lovit multe companii romanesti. Bugetele de promovare s-au diminuat considerabil din 2008 pana in prezent. In aceasta perioada foarte multe companii au facut restructurari, reduceri de cheltuieli si investitii. Nevoia de promovare insa nu a disparut.
Alegerea din 2009 a companiei DIGImobil de a colabora cu Dualmind pentru lansarea serviciilor de telefonie mobila in Spania si Italia a creat un precedent care ameninta monopolul corporatiilor din publicitate.
„Ne asemanam cu orice agentie de publicitate. Diferenta este ca suntem o agentie mica, cu o singura echipa de creatie. O singura echipa de creatie inseamna cheltuieli mai mici si un tarif mai avantajos pentru client” declara Nicu Baciu – directorul executiv al Dualmind.
„Am simtit o crestere considerabila a cererii in ultima perioada. Clientii au inceput sa inteleaga ca serviciile pe care le poate oferi o a…
Joi, 06 Octombrie 2011, 22:15
Criza financiara a lovit multe companii romanesti. Bugetele de promovare s-au diminuat considerabil din 2008 pana in prezent. In aceasta perioada foarte multe companii au facut restructurari, reduceri de cheltuieli si investitii. Nevoia de promovare insa nu a disparut.
Alegerea din 2009 a companiei DIGImobil de a colabora cu Dualmind pentru lansarea serviciilor de telefonie mobila in Spania si Italia a creat un precedent care ameninta monopolul corporatiilor din publicitate.
„Ne asemanam cu orice agentie de publicitate. Diferenta este ca suntem o agentie mica, cu o singura echipa de creatie. O singura echipa de creatie inseamna cheltuieli mai mici si un tarif mai avantajos pentru client” declara Nicu Baciu – directorul executiv al Dualmind.
„Am simtit o crestere considerabila a cererii in ultima perioada. Clientii au inceput sa inteleaga ca serviciile pe care le poate oferi o agentie mica sunt similare cu serviciile oferite de o agentie mare. Diferenta se regaseste in tarifele practicate” – a continuat Nicu Baciu.
Recent, Dualmind a semnat un contract exclusiv de reprezentare cu Jukebox Venue, cel mai mare “Concert Hall” privat din Bucuresti. Dualmind va lucra la noul website Jukebox si in acelasi timp va pregati un concurs cu premii ce se va desfasura prin intermediul retelelor de socializare.
Rod Winberg, actionarul principal al Jukebox Venue spune: „Am ales o agentie mica de publicitate pentru ca solutiile lor au fost cele mai potrivite bugetului si nevoilor noastre”.
Faptul ca piata clientilor mari se deschide si pentru agentiile mici de publicitate este un pas important in domeniul publicitatii din Romania. Practic, asistam la liberalizarea acestei piete.
Autor: Dualmind
Sursa: www.stiri.com.ro
Aboneaza-te la ultimele stiri prin e-mail.
Stiri asemanatoare:
Comentarii
Nu exista nici un comentariu la aceasta stire !
Adauga un comentariu
