06/07/2010Hanovra, mai 2010. ContiTech Power Transmission Group, specialistul în curele de transmisie al ContiTech AG, are în urma sa 111 ani de know how al producţiei. „Încă de la început, am influenţat decisiv dezvoltarea de la curele de transmisie până la produse high tech“, sintetizează Konrad Müller, şef de divizie operaţională la ContiTech Power Transmission Group. „Inovaţiile noastre răspund astăzi la provocările actuale.“ O emblemă concepută anume dezvăluie în exterior, în anul jubiliar, o experienţă de lungă durată.
ContiTech are în urma sa 111 ani de know how al producţiei.
O emblemă concepută anume dezvăluie o experienţă îndelungată.
Foto: ContiTechDownload JPG.
(JPG, RGB, 300dpi, ca. 18x6cm, 626kB)
Cum a început totul: În 1899, Continental AG, de care aparţine ContiTech, a înregistrat cuvântul „Continental” ca marcă – între altele, pentru curele de transmisie. Producţia a început cu curele pentru aplicaţii industriale. La scurt timp, întreprinderea a produs …
06/07/2010Hanovra, mai 2010. ContiTech Power Transmission Group, specialistul în curele de transmisie al ContiTech AG, are în urma sa 111 ani de know how al producţiei. „Încă de la început, am influenţat decisiv dezvoltarea de la curele de transmisie până la produse high tech“, sintetizează Konrad Müller, şef de divizie operaţională la ContiTech Power Transmission Group. „Inovaţiile noastre răspund astăzi la provocările actuale.“ O emblemă concepută anume dezvăluie în exterior, în anul jubiliar, o experienţă de lungă durată.
ContiTech are în urma sa 111 ani de know how al producţiei.
O emblemă concepută anume dezvăluie o experienţă îndelungată.
Foto: ContiTechDownload JPG.
(JPG, RGB, 300dpi, ca. 18x6cm, 626kB)
Cum a început totul: În 1899, Continental AG, de care aparţine ContiTech, a înregistrat cuvântul „Continental” ca marcă – între altele, pentru curele de transmisie. Producţia a început cu curele pentru aplicaţii industriale. La scurt timp, întreprinderea a produs primele curele trapezoidale pentru motociclete, pe atunci întrerupte şi legate cu un lacăt. Cu puţin timp înaintea primului război mondial, când, în Statele Unite, iluminarea electrică a autovehiculelor a înlocuit lămpile cu gaz, puterea generatorului trebuia să fie transmisă cu cât mai puţine pierderi posibile. Aşa a luat naştere cureaua trapezoidală. Câţiva ani mai târziu, produsul era fabricat în serie şi întreprinderea a recunoscut şansa. În 1927, existau deja 36 de dimensiuni, pentru toate tipurile de autovehicule obişnuite. După doar trei ani, inginerii au înregistrat patentul pentru curele trapezoidale zimţate, din cauciuc.
Un lacăt ca element de legătură:
La începutul secolului XX, primele curele trapezoidale pentru motociclete erau încă întrerupte.
Foto: ContiTech
Download JPG.
(JPG, RGB, 300dpi, ca. 18x6cm, 626kB)
Tot de la ContiTech a venit şi cureaua zimţată, care, în 1961, a fost montată pentru prima dată la mecanismul de acţionare cu arbore cu came de la un automobil. În acea vreme, el era realizat din poliuretan, cu elemente de oţel solicitate la tracţiune. În 1966 – 1967, specialiştii în mecanisme de acţionare au efectuat primele teste cu curele zimţate din cauciuc şi au conceput cureaua zimţată de înaltă performanţă CONTI SYNCHROBELT®.
Mecanism de acţionare pentru protecţia mediului: Astăzi, ContiTech prezintă, prin CONTI-V® PIONEER, prima curea trapezoidală ecologică, cu manta. Ea este compusă în mare măsură din materii prime regenerabile.
Foto: ContiTech
Download JPG.
(JPG, RGB, 300dpi, ca. 18x6cm, 626kB)
În prezent, ContiTech realizează în continuare o muncă de pionierat: Cu CONTI-V® PIONEER, compania prezintă prima curea trapezoidală ecologică destinată aplicaţiilor industriale. Prin această realizare, ContiTech contribuie la menajarea resurselor: Este prima curea din lume, care este realizată în mare măsură din materiale regenerabile.
Cu o cifră de afaceri de aproximativ 20 de miliarde de euro în 2009, Continental se numără printre cei mai importanţi furnizori pentru industria auto din lume. Cu produsele sale din domeniul sistemelor de frânare, al sistemelor şi componentelor de propulsie şi de rulare, instrumentare, soluţii infotainment, sisteme electronice pentru autovehicule, anvelope şi produse tehnice din elastomeri, compania îşi aduce contribuţia la siguranţa deplasărilor şi la protecţia globală a climei. În plus, Continental este un partener competent în comunicarea auto interconectată. În prezent, Continental are aproximativ 138.000 de angajaţi în 46 de ţări. Divizia ContiTech se numără printre cei mai mari producători ai unei serii de produse tehnice din elastomeri din domeniul Non Tire Rubber şi este specialist în tehnologia materialelor plastice din domeniul Non Tire Rubber. Divizia concepe şi produce elemente funcţionale, componente şi sisteme pentru industria de automobile şi alte industrii importante. În total, divizia are cca 22.000 de angajaţi. În 2009, ea a realizat o cifră de afaceri de cca 2,4 mld euro.
