Fără categorie

Reclama Mincinoasa Christian Tour

Reclama Mincinoasa Christian Tour

Reclama Mincinoasa Christian TourIN ATENTIA DOMNULUI CRISTIAN PANDEL

GENERAL MANAGER

Cu privire la pachetul de servicii turistice nr.6983/04.08.2011 / Hotel Dyadom Hotels Resort Belek – pentru 4 persoane dupa cum urmeaza :
Merisoiu Constanta
Merisoiu Constantin
Costea Vasilica
Costea Sorin – Ion

Ma numesc Merisoiu Constanta ( va scriu in numele celor de mai sus deoarece suntem o familie : sot ,mama , frate ) sunt clienta societatii Christian 76 Tour – Agentia Mosilor de circa 2 ani . In acest interval am solicitat diferite oferte de sejururi care in mare mi-au satisfacut cerintele.
.Acest lucru m-a facut sa va recomand la circa 10 cunostinte ale mele ca fiind o firma serioasa , care respecta clientii , prin ofertele promovate .
In anul 2010 am fost prin Ag. Mosilor in Belek la Susesi ( 5 persoane ) – cu servicii de 5 stele . Anul acesta 2011 , am fost in luna iunie in Insula Kos ( 5 persoane ) – cu servicii de 5 stele si am mai achitat o oferta pentru luna septembrie in Insula Santorini ( 5 persoane ), dar din cauza unei sit…

Reclama Mincinoasa Christian TourIN ATENTIA DOMNULUI CRISTIAN PANDEL

GENERAL MANAGER

Cu privire la pachetul de servicii turistice nr.6983/04.08.2011 / Hotel Dyadom Hotels Resort Belek – pentru 4 persoane dupa cum urmeaza :
Merisoiu Constanta
Merisoiu Constantin
Costea Vasilica
Costea Sorin – Ion

Ma numesc Merisoiu Constanta ( va scriu in numele celor de mai sus deoarece suntem o familie : sot ,mama , frate ) sunt clienta societatii Christian 76 Tour – Agentia Mosilor de circa 2 ani . In acest interval am solicitat diferite oferte de sejururi care in mare mi-au satisfacut cerintele.
.Acest lucru m-a facut sa va recomand la circa 10 cunostinte ale mele ca fiind o firma serioasa , care respecta clientii , prin ofertele promovate .
In anul 2010 am fost prin Ag. Mosilor in Belek la Susesi ( 5 persoane ) – cu servicii de 5 stele . Anul acesta 2011 , am fost in luna iunie in Insula Kos ( 5 persoane ) – cu servicii de 5 stele si am mai achitat o oferta pentru luna septembrie in Insula Santorini ( 5 persoane ), dar din cauza unei situatii care am explicat-o angajatelor de la Ag. Mosilor am fost nevoita sa schimb voucherul de Santorini cu un altul de Belek platind si diferenta de pret aferenta pentru 4 persoane ( 2 familii ). Oferta angajatei de la Ag. Mosilor a fost Hotelul DYADOM RESORT BELEK- hotel cu servicii si cazare de 5 stele .
Am fost asigurata de conditiile deosebite de cazare si masa cit si de amplasare in apropierea plajei si de petrecere a timpului liber – de tot confortul unui Hotel de 5 stele verificat de catre angajatii Agentiei – asa mi s-a comunicat verbal .
– Am ajuns la hotel in data de 09.09.2011 in jurul orelor 18 – deci dupa circa 3 ore de mers cu autocarul de la aeroportul din Antalia ( 35 km cum scrie pe pliantul agentiei ) trecind si prin parcarea altor 4 hoteluri care se aflau in zona Belek , hotelul DYADOM situndu-se in zona Bogaskent .
– Sosind la hotel, Doamna CATALINA STEFANIA – reprezentanta AG. Peninsula Tours ne-a condus la receptie , dupa care a plecat comunicindu-ne ca aceasta este misiunea dinsei transportul de la aeroport la hotel si atit.
– Am mers la receptie si am predat pasaportele si voucherul asteptind sa ni se faca check-in-ul . De aici a inceput totul :
1. Dupa circa 30 de minute de asteptare ni s-a comunicat ca nu au decit o camera cu patru paturi , si chiar daca solicitam 2 camere nu au disponibile in acel moment si ca s-ar putea rezolva eventual a doua zi situatia . Am refuzat categoric acest lucru si dupa discutii prelungite ( engleza personalului de acolo lasa mult de dorit ) am sunat la numarul de telefon 00905417674900 al Doamnei Catalina Stefania explicindu-i situatia creata , cerind ajutor in rezolvarea ei – dinsa a solicitat sa-i fac serviciul de a inmina telefonul meu ( pe banii mei ) celor de la receptie ca sa discute dinsa in limba turca pentru rezolvarea problemei. Dupa ceva timp am fost invitati sa vizitam camera cu 4 paturi , lucru pe care l-am refuzat si in fine am fost condusi la 2 camere : una se afla in corpul 1 desupra bucatariei – cam.1302- et.3( de fapt etaj.1), unde tot fumul de la mincarea gatita cu mirosul aferent intra in camera din cauza ca nu aveau hornuri de aeraj si a deficientelor de inchidere a usii exterioare a balconului si a patrunderii mirosurilor prin aerisirea baii ; cea de a doua camera se afla in corpul 3 ultimul – cam.3119 – et.1( de fapt parter ) , exact linga aspersorul si decantorul de ape reziduale – cu toate ca am solicitat camere alaturate.
2. Am sunat-o pe fiica mea, care era in Grecia ,comunicindu-i numarul de camera, 1302 pentru a ma suna si dupa circa 10 minute ma suna si imi spune ca cei de la receptie nu i-au dat legatura pt ca in camera 1302 este cazata o familie de turci si camera 3119 nu exista ? ! . Am mers imediat la receptie si am sunat-o pe fiica mea de pe telefonul mobil rugind-o sa sune iar , si acolo surpriza cam 1302 figura pe numele unei fam. din turcia ??
3. Ambele camere au fost sub orice critica , dupa cum se vedea nu mai fusesera folosite de ceva timp .A doua zi dupa multe insistente am primit camera nr.3213 la et.2 , in locul cam.1302.nicidecum alaturate.Ambele camere erau dotate cu doua recipiente pline cu sapun lichid unul la chiuveta si celalalt la cada de baie, pe post de sapun si sampon probabil . In rest absolut nimic altceva .
4. Am luat legatura telefonica cu AG.din Liberty Center deoarece la cea din Mosilor nu mai era nimeni la acea ora , sesizind toate problemele privind cazarea si rugind –o pe angajata de acolo de a a face ceva , sa ia legatura cu un manager , pentru ca doream sa plecam de la acest hotel chiar de adoua zi – angajata agentiei mi-a comunicat ca va informa superiorii despre ceea ce reclam eu. Din pacate nu am fost contactat de nimeni din cadrul Agentiilor Christian 76 Tour . De ce ?? A doua zi am avut intilnire cu doamna CATALINA STEFANIA si am solicitat iarasi mutarea in alt hotel – dar mi s-a comunicat ca dinsa nu poate face nimic, ca nu intra in competenta sa si sa iau legatura cu Christian 76 Tour ( tot pe banii mei ) .? Cu acest hotel a mai avut probleme si in trecut , multi turisti veniti prin alte agentii ( probabil ) au reclamat proastele servicii si au fost mutati la alte hoteluri.
5. De ce doream mutarea: pentru ca Hotelul nu este de 5 stele , serviciile daca merita 2 stele cel mult ( lucru confirmat pe parcursul sederii noaste ) , mincarea este cu mult sub asteptari nici macar turistii autohtoni ( turci care erau in proportie foarte mare ) nu stiau ce este . In fiecare dimineata (adica la orele 7-7½ ) , aveam oua prajite sau fierte in diferite stadii , cun le nimereai , mezeluri si brinzeturi foarte sarate , din aceasta cauza niste turisti rusi au fost nevoiti sa cheme salvarea de vreo doua ori pentru a acorda asistenta copiilor. Mincare pentru diabetici sau de regim nici vorba .Iaurturile ,gemurile,untul erau expuse in niste pocale ( castroane ) neacoperite , din care te serveai dupa cum puteai ferindu-te de numeroasele muste existente in sala de mese.Ingredientele erau expuse in diferite castroane dar fara etichete cu denumirea lor , ca sa stii ce sunt.
6. Personalul de servire venea pe la ora 8 si se apucau sa faca curatenie intr-o lehamite de nedescris. Vesela este veche , ciobita si prost curatata , pe unele furculite se gasesc insemnele vechii denumirii de Victoria Club , schimbarea facindu-se acun 2-3 ani ? .Un fapt uluitor : daca serveai un fel de mincare si dupa aceea doreai altceva , nu mai puteai face acest lucru daca nu aveai grija de tacimuri, deoarece cele folosite iti erau luate si altele la schimb nu mai aveai de unde sa iei. Trebuia sa le cureti cu un servetel si sa te plimbi cu ele in mina . Carucioarele de carat vesela erau ruginite si rupte. Cind le priveai iti venea sa vomiti nu altceva. Masa de dimineata era de la orele 7 la orele 10 deci 3 ore si masa de prinz era de la orele 12,30 la orele 14 , deci 1 ora si jumatate , pe la orele 13.50 daca erai la masa , se apropia cite un lucrator de tine si statea in apropiere facindu-te sa maninci mai repede.Daca te ridicai sa mai iei ceva , cind reveneai mu mai gaseai nimic pe masa , totul era strins.
7. Tot ce este metalic atit pe plaja ,cit si in cadrul hotelului este ruginit ,unde nu a fost vopsit a fost acoperit cu scoch , barele de inox sunt intacte dar necuratate. Aparatura de dozaj a sucurilor este ruginita si curge in sala de mese ,se puneau cirpe pe jos pentru a nu se face balta ; la fel cea de pe plaja si cea de la piscina .Gresia de la ambele piscine era in multe locuri sparta , trebuia sa fii atent pe unde mergi .In tot timpul sederii acolo nu am vazut pe cineva sa curete piscina . Plaja este neingrijita , sezlongurile si pernele aferente nu au fost curatate probabil de cind au intrat in exploatare cred., murdare ,patate,pline de fel de fel de culori si in general ocupate de turisti (si ciini ) care nu prea aveau numic cu hotelul Dyadom cred , deoarece nu aveau bratari de identificare – oricum nimeni nu controla acest lucru nicaieri . La bar turistii localnici aveau prioritate( fiindca stiau limba turca ) la ce era de baut rece , restul turistilor la temperatura atmosferica..In general atmosfera este sumbra ,neprimitoare. La receptie in afara limbii turce , se stie ceva ruseste , foarte putin engleza.. La receptie aerul conditionat nu functiona , la fel si in holul de asteptare , unde mobilierul este murdar , neingrijit la fel si mocheta . Aici toate ferestrele si usile erau larg deschise si un curent de nu se poate ( erau special lasate asa pentru a nu fi nevoie de aer conditionat).. La fel si in sala de mese era un curent de nedescris. Oricum acolo nu prea te imbia mincarea sa stationezi prea mult.
8. Programe artistice si distractie sunt cu desavirsire lipsa , din cind in cind la piscina , un colaborator al hotelului punea cite o inregistrare audio cu diferite melodii si mai ales comentarii in limba turca .
9. Pentru cele doua familii Merisoiu si Costea , socotim un concediu ratat in primul rind din cauza Dumneavoastra , pentru ca promovati asemenea “Oferte “ – care nu corespund cu realitatea – reclama mincinoasa .
10. Tot ce v-am prezentat mai sus poate fi sustinut prin fotografii ,video inregistrari , si factura telefonica .- pentru inceput am sa atasez citeva fotografii.Fotografiile au fost facute in fata personalului din cadrul hotelului dar nu s-a sinchisit nimeni.
11. Astept raspuns privind deficientele constatate la fata locului si comunicate reprezentantului local D-na Catalina Stefania tel.00905417674900 – Peninsula Tours cit si personalului de la receptia hotelului DYADOM ( care s-a facut ca nu intelege ) si solicit despagubiri cu privire la nerealizarea pachetului de servicii turistice contractat.
12. Contractul de Comercializare a pachetului de servicii turistice nr.6983/04.08.2011 pentru urmatoarele persoane :
– Merisoiu Constanta
– Merisoiu Constantin
– Costea Vasilica
– Costea Sorin – Ion
Telefoane de contact 0724545803 sau 0740322850
11 In cazul neprimirii unui raspuns din partea Societatii Christian 76 Tour care sa ne satisfaca ,consideram ca avem tot dreptul de a ne adresa Institutiilor si Instantelor Competente sa rezolve acest caz.

19.09.2011

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top