Fără categorie

Recenzie LORD OF THE DANCE la Bucuresti: un regal de arta, precizie si eleganta!

Bucuresti, 6 noiembrie 2011

In ziua de 5 noiembrie 2011, celebra trupa de dansatori irlandezi – Lord Of The Dance a sustinut 2 reprezentatii la Bucuresti! Acestea au avut loc de la ora 16.00 si de la ora 20.00 si au fost una mai spectaculoasa decat cealalta. Peste 8000 de oameni s-au bucurat de show-ul oferit de talentatii dansatori. Daca la prima reprezentatie mai zareai cate un loc liber prin sala, la a doua nu numai ca nu mai era niciun loc liber, dar multi oameni isi gasisera un loc doar pe margine.

Dansatorii au prezentat un show nou, o varianta modificata a celui de anul trecut, cu componente noi si costume noi, special create pentru fiecare rol in parte. Spectacolul fascinant, conceput de insusi Michael Flatley i-a tinut in tensiune pe toti spectatorii aflati in sala. Acestia au trecut succesiv de la sentimente precum teama, la bucurie si extaz. Partitura nu a lasat niciun suflet neatins, cei din sala traind aceleasi sentimente cu cei aflati pe scena.

O parere…

Bucuresti, 6 noiembrie 2011

O parere generala a fost ca noul show a fost mult mai sexy decat cel prezentat anul trecut tot la Bucuresti. Costumele, mai stralucitoare si mai indraznete, au pus in valoare corpurile balerinilor, frumos lucrate prin mult dans si multa munca.

„A fost cel mai frumos spectacol din viata mea”, spunea la iesirea din sala o spectatoare incantata. „L-am vazut de 3 ori si tot m-as mai uita” a fost o alta parere a unui spectator ce se indrepta spre iesire, dupa reprezentatia de la ora 20.00.

Lord Of The Dance continua sa faca furori in lumea intreaga, se reinventeaza de fiecare data si este mai fascinant ca oricand; nu degeaba a fost denumit de cunoscatori: „o noua minune a lumii moderne”, acestia realizand de fiecare data spectacole cu casa inchisa.

Cei ce locuiesc in provincie si isi doresc sa ii vada pe celebrii dansatori isi pot cumpara bilete la unul dintre celelalte show-uri pe care acestia le vor sustine: Iasi, Brasov, Sibiu si Tg Mures! Urmatoarea oprire a irlandezilor este la Iasi, pe data de 6 noiembrie, spectacolul urmand a avea loc de la ora 20.00, la Sala Sporturilor. Biletele se gasesc la Magazinele Flanco, Diverta si in reteaua Biletoo. Acestea se pot achizitiona si online, de pe www.biletoo.ro! Cei ce isi doresc un loc la spectacol ar face bine sa se grabeasca deoarece aproape toate categoriile de bilete sunt epuizate.

~~Turneul LORD OF THE DANCE are loc in perioada 5-10 Noiembrie 2011 si va mai trece prin Iasi, Brasov, Sibiu si Targu Mures in datele de 6, 8, 9 respectiv 10 Noiembrie. Turneul este organizat de Project Events in colaborare cu European Event Service. Parteneri media: Magic FM, Cocor Media Channel, Tango, Click, Adevarul, Sapte Seri, Zile si Nopti, Bucharest NightLife, Port.ro, BestMusic.ro, iConcert.ro, AgentiaDePresaMondena.ro, Ziare.com, Kudika.ro, Eva.ro, Ele.ro, Ciao.ro, BucharestHerald.com, eComunicate.ro, Indoor Media, Zoom, Inga Media, WideScreen Media, Unirea Shopping Center, Carpat Guard, reteaua privata de sanatate Regina Maria si Hotel Caro.~~

Diana Georgescu
Project Events
PR Manager
Tel: 0731 789 973
[email protected]

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top