Având în vedere că, începând cu data de 17 martie 2020, relația directă cu publicul a
fost suspendată pentru o perioadă nedeterminată, reamintim abonaților RAJA variantele
electronice sau telefonice la care pot apela pentru diferite operațiuni și asistență specifică:
Contracte: [email protected];
tel. – 0241/486.516 – Particulari / Asociații de Proprietari
– 0241/486.538, 481.217 – Agenți Economici:
Facturare: [email protected]; tel. 0241/481.208
Direcția Comercială: [email protected]
Avize Constanța: [email protected]; tel. 0241 481 487 / 0241 481 223
Relații clienți: [email protected]; tel. – 0241.924, tastele 4/5/6
Centrul Zonal Constanța – [email protected]
Centrul Zonal Vest – [email protected]
Centrul Zonal Nord – [email protected]
Centrul Zonal Mangalia – [email protected]
Centrul Zonal Interjudețean – [email protected]
Centrul Zonal Buftea – [email protected]
Centrul Zonal Predeal – [email protected]
Centrul Zonal Onești – [email protected]
Orice alte informații, documente specifice, date de contact, se regăsesc pe site-
ul www.rajac.ro. Documentele, înscrisurile sau actele specifice, pot fi transmise pe
adresele de e-mail comunicate.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în
continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Casieriile RAJA, au program normal de lucru cu publicul însă, facem apel încă o
dată către toți clienții societății să evite aglomerația și să respecte distanța între persoane
de cel puțin 1,5 m.
Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin
intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point,
Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.
