Agenția Județeană de Prestații și Inspecție Socială Constanța informează că în perioada sezonului rece 2014-2015, pentru acordarea ajutoarelor de încălzire a locuințelor se vor aplica aceleași prevederi ca în anul anterior.
În acest context Primăria Lumina vă prezintă lista documentelor necesare obținerii acestui ajutor.
Dosarele se pot depune începând cu data de 1 noiembrie 2014 la sediul Serviciului de Asistență Socială, din str. Mare nr. 173, Căminul Cultural Lumina (etaj, intrarea de pe strada Pelican).
Documente necesare în vederea depunerii dosarului de acordare a ajutorului de încălzire:
– CERERE ȘI DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE (FORMULAR TIP)
– COPII CARTE DE IDENTITATE AI MEMBRILOR FAMILIEI/ PERSOANELOR CE LOCUIESC ÎN CASĂ ÎMPREUNĂ CU FAMILIA
– COPII CERTIFICATE DE NAȘTERE (PENTRU CEI CE NU AU CARTE DE IDENTITATE)
– COPIE LIVRET DE FAMILIE
– COPIE CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE
– ADEVERINȚĂ DE SALARIU CU VENITURILE REALIZATE IN LUNA ANTERIOARĂ DEPUNERII CERERII
– COPIE CUPON ȘOMAJ/ALOCAȚIE DE STAT/PENSIE/ALOCAȚIE DE SUSȚINERE SAU ORICE ALT DREPT CU TITLU PERMANENT CU VENITURILE REALIZATE ÎN LUNA ANTERIOARĂ DEPUNERII CERERII
– ADEVERINȚĂ TREZORERIE CU VENITURILE REALIZATE PENTRU PERSOANELE MAJORE CARE NU SUNT ELEVI/STUDENȚI (INDIFERENT DACĂ ESTE ANGAJAT SAU PENSIONAR)
– COPIE ACT DE PROPRIETATE AL CASEI
– ADEVERINȚĂ PRIMĂRIA LUMINA ÎN CARE SĂ FIE MENȚIONATE:
-IMOBIL(E) DETINUȚ(E)
-SUPRAFAȚA DE TEREN INTRAVILAN ȘI EXTRAVILAN DEȚINUTĂ
-NUMĂR EFECTIVE DE ANIMALE
– BUNURILE DEȚINUTE (AUTOTURISME, SCUTERE, UTILAJE AGRICOLE ETC.)
– DECLARAȚIE CĂ NU DEȚIN CONTURI BANCARE MAI MARI DE 3000 DE RON
– DECLARAȚIE PENTRU CEI CE AU VENITURI OCAZIONALE CU SUMA OBȚINUTĂ LUNAR DIN VENITURI OCAZIONALE
– PENTRU CEI CE DEPUN DOSARE PENTRU ÎNCALZIREA PE BAZA DE GAZE / ENERGIE ELECTRICĂ, COPIE DUPĂ FACTURA EMISĂ ÎN CARE SĂ FIE MENȚIONAT CODUL DE CLIENT
– COPIE POLIȚĂ ASIGURARE IMOBIL (ÎN CAZ CĂ DEȚINEȚI ȘI SE BIFEAZĂ ÎN CERERE)
