Întreprinderi care au obţinut certificate pentru sistemele de management al calităţii
Organismul de certificare a sistemelor de management al calităţii din cadrul Institutului Naţional de Standardizare şi Metrologie, în luna noiembrie a.c., a eliberat certificate de conformitate a sistemului de management al calităţii conform standardului internaţional ISO 9001:2008 pentru întreprinderile:
SC „ARCTIC” SA
„FIDESCO” SRL
„SUPRATEN” SA
ÎCS „S&T” SRL
ÎM „EURO-ALCO” SA
ÎS „MOLDDATA” şi
„CARMEZ” SA.
Certificatele respective confirmă faptul că sistemele de management al calităţii la aceste întreprinderi sunt implementate şi menţinute în conformitate cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001 versiunea 2008.
Prin implementarea unui sistem de management al calităţii se înţelege că la întreprindere este aplicat un mod complex de administrare, care determină o orientare spre calitate şi urmărirea unui grad sporit de satisfacţie pentru toate părţile interesate de aceasta.
La fel, din implementarea…
Întreprinderi care au obţinut certificate pentru sistemele de management al calităţii
Organismul de certificare a sistemelor de management al calităţii din cadrul Institutului Naţional de Standardizare şi Metrologie, în luna noiembrie a.c., a eliberat certificate de conformitate a sistemului de management al calităţii conform standardului internaţional ISO 9001:2008 pentru întreprinderile:
SC „ARCTIC” SA
„FIDESCO” SRL
„SUPRATEN” SA
ÎCS „S&T” SRL
ÎM „EURO-ALCO” SA
ÎS „MOLDDATA” şi
„CARMEZ” SA.
Certificatele respective confirmă faptul că sistemele de management al calităţii la aceste întreprinderi sunt implementate şi menţinute în conformitate cu cerinţele standardului internaţional ISO 9001 versiunea 2008.
Prin implementarea unui sistem de management al calităţii se înţelege că la întreprindere este aplicat un mod complex de administrare, care determină o orientare spre calitate şi urmărirea unui grad sporit de satisfacţie pentru toate părţile interesate de aceasta.
La fel, din implementarea şi menţinerea unui sistem de management al calităţii derivă imbunătăţirea continuă a performanţei, luînd în considerare necesităţile acestor părţi interesate, iar recunoaşterea performanţei este dată de certificarea sistemului de management respectiv.
