În contextul Zilei Mondiale a Turismului, Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, asociația responsabilă de promovarea turistică a acestei stațiuni, face un bilanț al sezonului recent încheiat și își reafirmă angajamentul de a ridica standardele în această destinație emblematică pentru turismul românesc.
Cu un grad de ocupare aproape de 100% în multe momente ale sezonului, stațiunea Mamaia și-a consolidat poziția în topul destinațiilor turistice din România și a oferit argumenete în plus pentru a fi desemnată „Destinația Anului 2023”, spun reprezentanții OMD într-un comunicat.
Diversitatea serviciilor oferite și evenimentele de amploare desfășurate în stațiune în acest an au atras atenția turiștilor din întreaga țară și dincolo de granițe. Rețeta succesului a constat în combinarea avantajelor naturale ale litoralului Mamaia-Constanța cu cele culturale și de divertisment, creând astfel o gamă variată de activități și experiențe. Mulți străini au descoperit farmecul litoralului românesc în urma participării la concerte, festivaluri și evenimente organizate cu sprijinul OMD.
Constanța joacă un rol esențial în strategia de promovare a stațiunii Mamaia. Acest oraș oferă oportunități unice, aducând împreună distracția și experiențele culturale, istorice și gastronomice. Variația activităților disponibile în Constanța pe tot parcursul anului prelungește sezonul turistic într-un mod inedit, ceea ce face această destinație unică pe litoralul românesc, spun reprezentanții OMD.
„Ziua Mondială a Turismului ne oferă o bună ocazie pentru a trece în revistă realizările de până acum și planurile de viitor, dar și pentru a reaminti importanța acestui sector în economia națională. Pe lângă plăcerea vacanțelor, turismul înseamnă și dezvoltare economică și culturală. Ne dorim ca rezultatul activității noastre să fie o ofertă din care atât turiștii, cât și antreprenorii și comunitatea locală să aibă de câștigat.”, afirmă George Măndilă, Președinte al Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța.
Pentru sezonul viitor, OMD Mamaia-Constanța are planuri ambițioase pentru a atrage și mai mulți turiști. Prioritățile includ extinderea portofoliului de evenimente și o campanie amplă de promovare, cu scopul de a face zona Mamaia – Constanța o destinație atrăgătoare pentru o varietate de turiști, pe o perioadă de cel puțin cinci luni pe an, se mai arată în comunicat.
