Marți, 27 Septembrie 2011, 16:14
KFC Romania incepe derularea programului national “Imi place Romania curata”, un program de responsabilitate sociala destinat protejarii mediului prin intermediul educatiei civice si a constientizarii necesitatii pe care colectarea selectiva o are in cadrul comunitatilor.
“Colectarea selectiva este, in cele din urma, o actiune care tine de civilizatie. Este cam acelasi lucru cu a strange masa la tine acasa si a duce gunoiul. Si este mai mult decat atat: ceea ce face KFC prin intermediul programului “Imi place Romania curata” este o actiune de educare civica. Asa cum dragostea trece prin stomac, educarea civica incepe de la masa: daca invat sa strang dupa mine constient de importanta a ceea ce fac, este probabil sa invat si sa strang dupa mine in parcuri sau pe plaja. Inseamna ca este mai probabil sa invat sa devin european si sa imi aduc propria contributie pentru ca tara mea sa fie pri…
Marți, 27 Septembrie 2011, 16:14
KFC Romania incepe derularea programului national “Imi place Romania curata”, un program de responsabilitate sociala destinat protejarii mediului prin intermediul educatiei civice si a constientizarii necesitatii pe care colectarea selectiva o are in cadrul comunitatilor.
“Colectarea selectiva este, in cele din urma, o actiune care tine de civilizatie. Este cam acelasi lucru cu a strange masa la tine acasa si a duce gunoiul. Si este mai mult decat atat: ceea ce face KFC prin intermediul programului “Imi place Romania curata” este o actiune de educare civica. Asa cum dragostea trece prin stomac, educarea civica incepe de la masa: daca invat sa strang dupa mine constient de importanta a ceea ce fac, este probabil sa invat si sa strang dupa mine in parcuri sau pe plaja. Inseamna ca este mai probabil sa invat sa devin european si sa imi aduc propria contributie pentru ca tara mea sa fie privita ca o tara europeana.” (Cristina Porumbel, KFC Romania)
KFC Romania, primul lant de restaurante din categoria fast-food care ofera clientilor posibilitatea colectarii selective, va desfasura pe intreaga perioada a acestui an, cat si pe parcursul anului viitor, actiuni de constientizare a procesului de colectare selectiva si a necesitatii protejarii mediului si actiuni de educare civica prin toate mijloacele pe care le are la dispozitie.
„In primul rand o vom face prin intermediul retelei noastre de restaurante, la nivel national, printr-o serie dedicata de mesaje si actiuni de marketing. Apoi o vom face prin intermediul mediului online, un mediu catre care se indreapta, in prezent, o mare parte a efortului nostru de promovare. Doar pe Facebook, de pilda, avem peste 85.000 de fani. Este o audienta potentiala catre care vom indrepta mesajele noastre. Asa cum vom folosi si site-ul si blogul. Si, nu in ultimul rand, prietenii din blogosfera si din cadrul retelelor sociale.” (Cristina Porumbel)
Campania „Imi place Romania curata” si-a gasit rapid sustinatori in cadrul societatii civile, fiind sustinuta chiar de la lansare de nume extrem de sonore din cadrul clubului Dinamo Bucuresti – Monica Iagar, campioana nationala la atletism si atacantul dinamovist Liviu Ganea fiind prezenti la conferinta de lansare – dar si din cadrul altor companii si organizatii (Luminita Baicu, Director in cadrul REBU si-a aratat, de asemenea, sprijinul pentru campanie).
Despre KFC Romania
Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise 41 de restaurante KFC dintre care 18 numai in Bucuresti, restul fiind in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov.
Autor: On Media
Sursa: www.stiri.com.ro
Aboneaza-te la ultimele stiri prin e-mail.
Stiri asemanatoare:
Comentarii
Nu exista nici un comentariu la aceasta stire !
Adauga un comentariu