Consiliul Naţional pentru Participare a fost creat la iniţiativa Guvernului în calitate de organ consultativ şi îşi desfăşoară activitatea în baza Hotărîrii Guvernului nr. 11 din 19 ianuarie 2010. Misiunea consiliului este de a facilita participarea societăţii civile în procesul de adoptare a politicilor publice şi monitorizare a transparenţei procesului decizional. Mandatul consiliului este de 2 ani.
Consiliul are ca scop dezvoltarea şi promovarea parteneriatului strategic între autorităţile publice, societatea civilă şi sectorul privat în vederea consolidării democraţiei participative în Republica Moldova, prin facilitarea comunicării în identificarea şi realizarea priorităţilor strategice de dezvoltare a ţării, dezvoltarea capacităţilor instituţionale pentru implicarea plenară a părţilor interesate în procesul de adoptare a deciziilor.
Guvernul invită organizaţiile societăţii civile, active în promovarea şi implementarea reformelor, politicilor publice, monitorizarea transparenţei pro…
Consiliul Naţional pentru Participare a fost creat la iniţiativa Guvernului în calitate de organ consultativ şi îşi desfăşoară activitatea în baza Hotărîrii Guvernului nr. 11 din 19 ianuarie 2010. Misiunea consiliului este de a facilita participarea societăţii civile în procesul de adoptare a politicilor publice şi monitorizare a transparenţei procesului decizional. Mandatul consiliului este de 2 ani.
Consiliul are ca scop dezvoltarea şi promovarea parteneriatului strategic între autorităţile publice, societatea civilă şi sectorul privat în vederea consolidării democraţiei participative în Republica Moldova, prin facilitarea comunicării în identificarea şi realizarea priorităţilor strategice de dezvoltare a ţării, dezvoltarea capacităţilor instituţionale pentru implicarea plenară a părţilor interesate în procesul de adoptare a deciziilor.
Guvernul invită organizaţiile societăţii civile, active în promovarea şi implementarea reformelor, politicilor publice, monitorizarea transparenţei procesului decizional să prezinte Dosarul de concurs cu următorul conţinut:
a) scrisoare de motivație semnată de conducătorul organizației,
b) decizia privind participarea la concurs consemnată într-un proces-verbal
c) curriculum vitae al persoanei delegate să reprezinte organizația în Consiliu
d) curriculum vitae al organizației,
e) copia certificatului de înregistrare (în cazul organizațiilor înregistrate la Ministerul Justiției sau la alte autorități publice conform competenței)
Organizaţiile candidat trebuie să întrunească următoarele criterii:
– instituţie non-profit, non-guvernamentală, apolitică care activează pe teritoriul Republicii Moldova;
– poziţie civică activă în domeniul de activitate;
– înaltă pregătire profesională şi expertiză, experienţă de activitate şi autoritate în domeniu;
– capacitate de a asigura o legătură continuă şi eficientă între Consiliu şi instituţia/organizaţia din partea căreia au fost desemnaţi;
– disponibilitate de a activa pe baze voluntare.
Data limită de prezentare a dosarelor – 20 ianuarie 2012
Telefon: 250-155, 250-132
E-mail: [email protected] şi [email protected]
Adresa poştală: 2033, Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1, oficiul 549, Direcţia Politici, Planificare Strategică şi Asistenţă Externă, Cancelaria de Stat.
Lista candidaţilor va fi publicată pe site-ul Guvernului.
