Seria de evenimente Microsoft Cloud Days este dedicata oportunitatilor oferite de solutiile livrate in Cloud, in termeni de crestere a productivitatii, reducere de costuri si eficientizare a proceselor de business. Evenimentele se desfasoara in perioada 11 octombrie – 4 noiembrie 2011 in Bucuresti si in patru orase din tara: Bucuresti (11 octombrie), Sibiu (19 octombrie), Cluj Napoca (21 octombrie), Iasi (26 octombrie) si Timisoara (4 noiembrie). Participantii la evenimente vor afla despre modul in care Office 365, Dynamics CRM Online, Windows Intune, Windows Azure si Private Cloud ajuta la optimizarea proceselor de business.
GENESYS Systems va prezenta un studiu de caz despre implementarea solutiei Microsoft CRM Online in cadrul companiei GSbet, subliniind impactul si beneficiile pe care aplicatia le are asupra business-ului, precum si valoarea adaugata pe care o compania o obtine prin adoptia solutiei Dynamics CRM livrata in Cloud. Prezentarea va include si un testimonial video,…
Seria de evenimente Microsoft Cloud Days este dedicata oportunitatilor oferite de solutiile livrate in Cloud, in termeni de crestere a productivitatii, reducere de costuri si eficientizare a proceselor de business. Evenimentele se desfasoara in perioada 11 octombrie – 4 noiembrie 2011 in Bucuresti si in patru orase din tara: Bucuresti (11 octombrie), Sibiu (19 octombrie), Cluj Napoca (21 octombrie), Iasi (26 octombrie) si Timisoara (4 noiembrie). Participantii la evenimente vor afla despre modul in care Office 365, Dynamics CRM Online, Windows Intune, Windows Azure si Private Cloud ajuta la optimizarea proceselor de business.
GENESYS Systems va prezenta un studiu de caz despre implementarea solutiei Microsoft CRM Online in cadrul companiei GSbet, subliniind impactul si beneficiile pe care aplicatia le are asupra business-ului, precum si valoarea adaugata pe care o compania o obtine prin adoptia solutiei Dynamics CRM livrata in Cloud. Prezentarea va include si un testimonial video, in care compania vorbeste despre modul in care utilizeaza solutia Microsoft CRM in cadrul organizatiei, in ceea ce priveste relatia cu clientii, calitatea serviciilor oferite si optimizarea proceselor interne de lucru.
Primul eveniment va avea loc marti, 11 octombrie, la Hotel Marriott din Bucuresti. Detaliile privind agenda si inregistrarea se gasesc pe pagina oficiala Microsoft Events (https://msevents.microsoft.com/cui/EventDetail.aspx?culture=ro-RO&EventID=1032493755&IO=OxwdpbANQTZDUeaNuv5iFw%3d%3d)
