Coriolan deschide primul magazin de proportii considerabile dedicat in exclusivitate bijuteriilor din aur si pietre pretioase
Spatiul deschis publicului, in suprafata totala de 310 mp, a fost conceput pe doua niveluri, dintre care cel superior a fost creat special pentru prezentarea bijuteriilor cu perle, pietre pretioase si diamante.
De la Coriolan doamnele isi vor putea alege bijuteriile preferate din cateva mii de modele, creatii proprii Coriolan, precum si creatii ale caselor de bijuterii de renume din Italia, Germania, Israel si Hong Kong.
Printre alte elemente de noutate aduse de Coriolan se numara vitrinele generoase de prezentare si spatiile special create pentru consilierea clientilor de catre consultantii de vanzari.
Campania de lansare a magazinului, conceputa special pentru a reinvia comportamentul romantic -galant si a readuce declaratiile de dragoste pe buzele iesenilor, a fost creata dupa modelul unei scrisori de amor. Impreuna cu noul slogan – “Al tau”, Coriolan se declara …
Coriolan deschide primul magazin de proportii considerabile dedicat in exclusivitate bijuteriilor din aur si pietre pretioase
Spatiul deschis publicului, in suprafata totala de 310 mp, a fost conceput pe doua niveluri, dintre care cel superior a fost creat special pentru prezentarea bijuteriilor cu perle, pietre pretioase si diamante.
De la Coriolan doamnele isi vor putea alege bijuteriile preferate din cateva mii de modele, creatii proprii Coriolan, precum si creatii ale caselor de bijuterii de renume din Italia, Germania, Israel si Hong Kong.
Printre alte elemente de noutate aduse de Coriolan se numara vitrinele generoase de prezentare si spatiile special create pentru consilierea clientilor de catre consultantii de vanzari.
Campania de lansare a magazinului, conceputa special pentru a reinvia comportamentul romantic -galant si a readuce declaratiile de dragoste pe buzele iesenilor, a fost creata dupa modelul unei scrisori de amor. Impreuna cu noul slogan – “Al tau”, Coriolan se declara indragostit complet de Iasi si frumusete, pregatind clientilor sai o paleta vasta de surprize in lunile care vor urma.
Conceptul campaniei este semnat de Gavrilescu iar implementarea grafica si executiile vizuale sunt realizate de catre agentia ieseana de publicitate – Argo. Din partea Argo au lucrat la implementare: Ionut Niculescu – Creative Director si Lucian Lupu – Art Director.
Organizarea evenimentului de lansare a magazinului a fost realizata de echipa event planner -ilor agentiei The Gathering.
Coordonator de proiect din partea Coriolan a fost Emanuel Martonca – Director Marketing Coriolan.
Mai multe detalii cat si fotografii ale noului magazin puteti vedea pe adresa: http://www.coriolan.ro/noutati/showroom/
