Marți, 20 Septembrie 2011, 08:23
Centrul de Resurse Juridice anunta deschiderea procedurii de selectie pentru angajarea unui expert formator, in cadrul proiectului „Calitate in educatie prin mediere si practici restaurative” – proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, conform contractului de finantare POSDRU/17/1.1/G/37259.
Obiectivul general al proiectului vizeaza imbunatatirea mecanismelor de actiune si a competentelor actorilor din invatamantul preuniversitar pentru a contribui la cresterea calitatii climatului educational prin transfer de practici inovative in Regiunea Bucuresti-Ilfov. Detalii suplimentare referitoare la proiect pot fi consultate pe pagina de prezentare a proiectului aici.
In perioada octombrie–noiembrie 2011 se vor desfasura 3 cursuri de formare destinate elevilor (16-18 ani) pentru dezvoltarea competentelor sociale si civice. Temele abordate includ: …
Marți, 20 Septembrie 2011, 08:23
Centrul de Resurse Juridice anunta deschiderea procedurii de selectie pentru angajarea unui expert formator, in cadrul proiectului „Calitate in educatie prin mediere si practici restaurative” – proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, conform contractului de finantare POSDRU/17/1.1/G/37259.
Obiectivul general al proiectului vizeaza imbunatatirea mecanismelor de actiune si a competentelor actorilor din invatamantul preuniversitar pentru a contribui la cresterea calitatii climatului educational prin transfer de practici inovative in Regiunea Bucuresti-Ilfov. Detalii suplimentare referitoare la proiect pot fi consultate pe pagina de prezentare a proiectului aici.
In perioada octombrie–noiembrie 2011 se vor desfasura 3 cursuri de formare destinate elevilor (16-18 ani) pentru dezvoltarea competentelor sociale si civice. Temele abordate includ: managementul conflictelor, egalitate de sanse si nediscriminare, comunicare si leadership, cetatenie activa (temele sunt orientative, pe langa acestea pot fi abordate si alte subiecte pentru dezvoltarea competentelor sociale si civice). Toate activitatile vor avea loc in Bucuresti.
Responsabilitatile expertului in cadrul proiectului vizeaza:
– participare la reuniunile de lucru pentru stabilirea aspectelor organizatorice legate de cursuri;
– conceperea designului de curs si realizarea materialelor de instruire;
– furnizarea a 3 cursuri de formare destinate elevilor (activitatea se desfasoara in co-training);
– furnizarea de asistenta elevilor, pentru realizarea aplicatiilor ce constituie proba practica a examenului de absolvire;
– realizarea de rapoarte privind activitatile realizate.
Cerinte specifice:
– studii superioare in domeniul socio-uman, cu formare continua si experienta de lucru minim 5 ani;
– experienta de minim 3 ani in activitati legate de contextul educational sau al formarii adultilor;
– portofoliu relevant de cursuri concepute si furnizate, pe domeniul vizat de prezenta selectie;
– cunostinte avansate de limba engleza si de utilizare a computerului;
– disponibilitate de participare la activitatile proiectului conform cerintelor;
– cunostintele/experienta anterioara in domeniul metodelor alternative de solutionare a conflictelor (mediere sau practici restaurative) constituie avantaj.
Documente necesare pentru participarea la selectie:
– CV model Europass in limba romana;
– Prezentare portofoliu relevant de cursuri concepute si furnizate, inclusiv cu mentionarea materialelor elaborate;
– Scrisoare de motivatie;
Documentele solicitate trebuie transmise pana la data de 25 septembrie 2011, la adresa de e-mail [email protected]. Aplicatiile incomplete, nu vor intra in procesul de evaluare.
Numai persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate. Acestea vor transmite ulterior diplomele relevante care sa ateste expertiza precizata in CV, inclusiv certificatul care atesta competentele de formator.
Rezultatele finale ale selectiei vor fi transmise direct candidatilor.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 021/ 212.05.20, Asistent manager Luca Dragos Bica.
Autor: Centrul de Resurse Juridice
Sursa: www.stiri.com.ro
Aboneaza-te la ultimele stiri prin e-mail.
Stiri asemanatoare:
Comentarii
Nu exista nici un comentariu la aceasta stire !
Adauga un comentariu
