Heineken România este primul client din România care a realizat o campanie publicitară pe Grooveshark.com – site plasat în top 3 cele mai utilizate portaluri de streaming de muzică din lume. La implementarea campaniei au lucrat Universal McCann – colaboratorul Heineken România în peste 55 de campanii din ultimii 4 ani – și regia de publicitate Digital 4.
Desfășurată în perioada 15 iulie – 15 august, campania Heineken a deținut exclusivitate pe toate formatele de publicitate pentru utilizatorii din România, având ca țintă promovarea concursului Heineken „Star World Tour”.
Marile premii ale concursului au fost 20 de experiențe VIP la festivaluri de muzică: Outside Lands Music & Arts Festival San Francisco, MysteryLand Amsterdam, Rock in Rio, Heineken Green Room Singapore, ZoukOut Singapore.
Universal McCann a lucrat îndeaproape cu Digital 4 People pentru implementarea campaniei publicitare pe site-ul GrooveShark.com. Campania a cuprins formate de bannere standard IAB, dar și formate s…
Heineken România este primul client din România care a realizat o campanie publicitară pe Grooveshark.com – site plasat în top 3 cele mai utilizate portaluri de streaming de muzică din lume. La implementarea campaniei au lucrat Universal McCann – colaboratorul Heineken România în peste 55 de campanii din ultimii 4 ani – și regia de publicitate Digital 4.
Desfășurată în perioada 15 iulie – 15 august, campania Heineken a deținut exclusivitate pe toate formatele de publicitate pentru utilizatorii din România, având ca țintă promovarea concursului Heineken „Star World Tour”.
Marile premii ale concursului au fost 20 de experiențe VIP la festivaluri de muzică: Outside Lands Music & Arts Festival San Francisco, MysteryLand Amsterdam, Rock in Rio, Heineken Green Room Singapore, ZoukOut Singapore.
Universal McCann a lucrat îndeaproape cu Digital 4 People pentru implementarea campaniei publicitare pe site-ul GrooveShark.com. Campania a cuprins formate de bannere standard IAB, dar și formate specifice GrooveShark.com – skin și search-banner.
„Rezultatele campaniei realizate de Heineken România prin colaborarea dintre Digital4 și Universal McCann au fost semnificative: am obținut o rată de click de peste 20 de ori mai mare decat media și un impact semnificativ asupra userilor, fără a folosi bannere intruzive (overlayer, roll-over). Aceste valori remarcabile se datorează și faptului că GrooveShark.com este un site premium, cu formate specifice și posibilități de targetare avansată”, a declarat Gabriel Boacă, Managing Partner Digital4.
„Campania a generat un răspuns imediat din perspectiva traficului generat către site-ul concursului. Acest rezultat se datorează asocierii dintre un site premium internațional și mesajul local al campaniei (utilizatorii nefiind obișnuiti să vadă mesaje în limba română). Impactul a fost generat de prezența unui mesaj revelant către un public țintă cu o foarta bună afinitate”, a declarat Andreea Bozoi, Online Media Planner Universal McCann.
