Sales Force Monitoring permite managerilor de vanzari si marketing sa identifice cu precizie punctele slabe ale procesului de vanzare si astfel sa poata lua deciziile corecte in ceea ce priveste optimizarea acestuia.
Prin utilizarea serviciului Sales Force Monitoring se obtin rapoarte detaliate la nivel de agent si/sau echipa de vanzare despre:
– numarul de intalniri per agent
– numarul de intalniri reprogramate si motivele reprogramarii
– timpul necesar pentru inchiderea unei vanzari
– numarul de vizite necesare pentru inchiderea unui vanzari
– numarul de vizite per client
– durata procesului de vanzare/echipa/agent si /sau per serviciu/produs
– feedback legat de relatia client – companie
– feedback legat de calitatea produselor/serviciilor
– gradul de satisfactie al clientilor/prospectilor fata de procesul de vanzare.
Sales Force Monitoring ofera:
– Cresterea vanzarilor prin cresterea numarului de clienti sau prospecti „atinsi” de echipa de vanzari.
– Scaderea costului per vanzare prin…
Sales Force Monitoring permite managerilor de vanzari si marketing sa identifice cu precizie punctele slabe ale procesului de vanzare si astfel sa poata lua deciziile corecte in ceea ce priveste optimizarea acestuia.
Prin utilizarea serviciului Sales Force Monitoring se obtin rapoarte detaliate la nivel de agent si/sau echipa de vanzare despre:
– numarul de intalniri per agent
– numarul de intalniri reprogramate si motivele reprogramarii
– timpul necesar pentru inchiderea unei vanzari
– numarul de vizite necesare pentru inchiderea unui vanzari
– numarul de vizite per client
– durata procesului de vanzare/echipa/agent si /sau per serviciu/produs
– feedback legat de relatia client – companie
– feedback legat de calitatea produselor/serviciilor
– gradul de satisfactie al clientilor/prospectilor fata de procesul de vanzare.
Sales Force Monitoring ofera:
– Cresterea vanzarilor prin cresterea numarului de clienti sau prospecti „atinsi” de echipa de vanzari.
– Scaderea costului per vanzare prin optimizarea procesului de vanzare
– Generarea de venituri suplimentare prin incurajarea vanzarilor de tip upsell si cross sell
– Cresterea loialitatii clientilor, ceea ce conduce la o crestere a profitabilitatii (clientul repeta o experienta pozitiva)
Sales Force Monitoring poate fi achizitionat atat individual cat si in combinatie cu alte servicii TWEENCALL cum ar fi: Construire a bazelor de date, CRM, Generare de lead-uri si stabilire de intalniri, Customer Satisfaction Surveys sau chiar Collection.
