„Am încheiat cu succes această ediţie a festivalului şi am înregistrat un număr record de vizitatori. Mulţumim sponsorilor şi tuturor celor care ne-au ajutat în organizarea şi mediatizarea evenimentului. Acum centralizam toate datele pentru a finaliza evaluarea în perioada următoare, dar noi preconizăm că vom ieşi pe zero cu bugetul, nu vom avea pierderi dar nici profit”, a declarat Bodor László, directorul Tuborg Green Fest Peninsula.
„Tuborg Green Fest Peninsula a fost o experienta extraordinara, spiritul acestui festival fiind dominat de muzica de calitate, distractie si spirit tanar, valori care sunt scrise in ADN-ul marcii Tuborg. Ma bucur ca cei prezenti la cel mai mare festival din Romania au putut trai o experienta marca Tuborg,…
„Am încheiat cu succes această ediţie a festivalului şi am înregistrat un număr record de vizitatori. Mulţumim sponsorilor şi tuturor celor care ne-au ajutat în organizarea şi mediatizarea evenimentului. Acum centralizam toate datele pentru a finaliza evaluarea în perioada următoare, dar noi preconizăm că vom ieşi pe zero cu bugetul, nu vom avea pierderi dar nici profit”, a declarat Bodor László, directorul Tuborg Green Fest Peninsula.
„Tuborg Green Fest Peninsula a fost o experienta extraordinara, spiritul acestui festival fiind dominat de muzica de calitate, distractie si spirit tanar, valori care sunt scrise in ADN-ul marcii Tuborg. Ma bucur ca cei prezenti la cel mai mare festival din Romania au putut trai o experienta marca Tuborg, si sunt convins ca toti consumatorii nostri au apreciat din plin atmosfera celor 4 zile, s-au bucurat de experientele oferite si de vremea buna alaturi de berea Tuborg.”, a declarat Doron Zilberstein, Vice-Presedinte Marketing Tuborg.
Duminică, 28 august, a fost ultima zi a Tuborg Green Fest Peninsula, zi în care circa 20.000 de persoane s-au aflat pe teritoriul festivalului. Cele cinci locaţii muzicale au fost împărţite între staruri ale genului metal, dub şi hip-hop. În Tuborg Main Stage s-au instalat încă de după-masa târziu fanii suedezilor de la Hammerfall, care au venit pentru prima oară în România, şi ai celor de la Within Temptation.
La Kiss Terrace muzica reggae a fost excelent reprezentată de Gentleman and the Evolution, urmat de israelianul Borgore, pe care fanii dubstepului îl aşteptau cu sufletul la gură, pentru ca, mai apoi, trubadurul Dub FX să amintească peninsularilor de ce a susţinut el un concert de top la ediţia din 2010.
Iar in traditia editiilor de pana acum, Tuborg Green Fest Peninsula a fost un festival verde cu sprijinul Umbrela Verde, campanie de responsabilitate sociala initiata de Tuborg si sprijinta de Ministerul Mediului si Padurilor. In cele 4 zile aproximativ 100.000 de pahare si sticle de plastic au fost aduse spre a fi reciclate la punctul nostru de colectare, si au fost oferite peste 2500 de premii pentru a rasplati atitudinea eco.
Programele non muzicale au avut un mare succes. Cortul Asociaţiei Române Anti-SIDA şi al companiei Abbott a împărţit 1.600 de prezervative şi 500 de persoane şi-au făcut tricouri. Mii de peninsulari au încercat programele sportive, au sărit cu coarda sau au răspuns pozitiv invitaţiei de a participa la programele ONG-urilor din Festival Park.
509 persoane au pictat la Pogo Paining – cele mai multe persoane care pictează pe o pânză de 4,5 m X 1,5 m – unde s-a consumat 7,5 litri de vopsea şi 20 de litri de apă, în cele patru zile de festival.
Tuborg Green Fest Peninsula a avut loc între 25 şi 28 august în vecinătatea Complexului Weekend din Târgu Mureş.
Alina Bratu Corporate Affairs Manager URBB Telefon: 021.205.51.60 E-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. |
Alexandra Ion PR Consultant Rogalski Grigoriu Mobil: 0755.12.12.04 E-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. |
