Actualitate

Primăria Cerna sprijină locuitorii în obținerea ajutorului pentru încălzire și suplimentul pentru energie

A fost finalizat centrul social din

Primăria Cerna, județul Tulcea, este alături de toți locuitorii care au nevoie de sprijin pentru a trece cu bine peste iarnă. Administrația locală se implică activ în informarea cetățenilor și oferă asistență personalizată celor care întâmpină dificultăți în completarea documentelor privind obținerea ajutorului de încălzire a locuinței și a suplimentului pentru energie.

Perioada de depunere a cererilor este 31 octombrie – 20 noiembrie 2025. După această dată, cererile pot fi primite în continuare, însă sprijinul se va acorda începând cu luna următoare depunerii.

Funcționarii Compartimentului de Asistență Socială îi vor ghida pas cu pas pe solicitanți, explicând criteriile de eligibilitate și verificând împreună documentele necesare. Scopul este ca niciun locuitor eligibil să nu rămână fără sprijin din lipsă de informații.

📌Acte necesare și condiții de îndeplinit

Ajutorul pentru încălzire se acordă familiilor și persoanelor singure care au venituri de până la 2.050 lei pe membru de familie. Acest sprijin financiar contribuie la plata facturilor pentru energie termică, gaze naturale, energie electrică sau combustibili solizi.

Suplimentul pentru energie se oferă lunar, pe tot parcursul anului, pentru a susține costurile curente cu electricitatea, gazele, lemnele ori alte surse de energie folosite în gospodărie.

Pentru depunerea cererilor, cetățenii trebuie să prezinte:
◉ acte de identitate,
◉ documente privind locuința (proprietate, chirie, comodat),
◉ adeverințe de venit pentru toți membrii familiei,
◉ copii ale facturilor la utilități.

Primăria Cerna a pus la dispoziția cetățenilor materiale informative și afișe în spațiile publice, la sediul instituției, dar și în mediul online, pentru ca toți locuitorii să cunoască termenii și condițiile programului. Informațiile pot fi obținute și telefonic sau online, direct de la reprezentanții primăriei.

🗹 Cetățenii sunt rugați să verifice cu atenție datele înscrise în formulare și să declare corect toate veniturile. În cazul oricărei modificări privind componența familiei sau situația financiară, beneficiarii trebuie să anunțe primăria în termen de cinci zile.

Primăria Comunei Cerna își reafirmă angajamentul de a fi aproape de oameni și de a asigura sprijin real celor care au nevoie. Prin implicare directă, informare constantă și colaborare cu cetățenii, administrația locală dorește ca fiecare familie din Cerna să poată trece iarna în condiții sigure și decente.               

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top