Litoralul românesc

Politica sereleului Canal S: ţepuirea clienţilor

Pe adresa redacţiei DEZVĂLUIRI a sosit o reclamaţie aparţinând unei cliente Canal S care a beneficiat de serviciile acestei companii timp de aproape patru ani. Ulterior, în urmă cu un an, clienta s-a prezentat la sediul firmei cu o cerere prin care solicita rezilierea contractului, întrucât aceasta dorea să apeleze la serviciile unei companii celebre, cu tarife mult mai avantajoase.

 Un articol de Andreea PAVEL

Secretara nu i-a spus nici da, nici ba, i-a luat cererea şi luată a fost. La un an de zile după ce a depus cererea de reziliere, timp în care deja beneficia de serviciile celeilalte companii, clienta a găsit în uşă o înştiinţare de la Canal S, neştampilată, sau semnată, prin care îi era adus la cunoştinţă faptul că e restantă!

Contractul stufos, paguba abonaţilor

 Clienta care ne-a contactat nu doreşte să îi publicăm numele complet, de teama unor posibile repercusiuni, legate de restanţa dubioasă. Steliana P. ne-a declarat că zilele trecute a găsit în uşă o hârtie fără ştampilă, şi fără semnătură, adică pur şi simplu o hârtie care poate fi creată de oricine pe calculator, prin care era înştiinţată următoarele: “Prin prezenta vă rugăm să vă prezentaţi la sediul firmei noastre din Str. Zorelelor 45-47, pentru achitarea sumelor restante la abonament, în caz contrar rezervându-ne dreptul de a recupera sumele restante pe cale legală. SC CANAL S SRL”.

Steliana P. s-a prezentat la sediul companiei şi i-a amintit angajatei de la Departamentul de Relaţii cu Publicul, că în urmă cu un an a depus o cerere conform căreia solicita rezilierea contractului. Răspunsul? Stupefiant: “Aţi fost timp de trei luni în reziliere temporară, dar nu vi s-a aprobat cererea. Sunteţi, în continuare abonată!”. Steliana P. a întrebat cum este posibil ca o firmă privată să nu aprobe rezilierea unui contract, dacă cealaltă parte contractuală nu mai doreşte să beneficieze de respectivele servicii.

“Mi-a spus că scrie în contract şi e vina mea că nu l-am citit. Într-adevăr, trebuia să citesc mai întâi contractul, dar nu m-aş fi gândit că tocmai ei, care erau serioşi înainte, ar pune astfel de clauze stupide!”. De asemenea, clienta a întrebat cum a fost posibil ca ea să nu primească o înştiinţare prin care să afle că nu i s-a aprobat cererea? “Asta e politica firmei, doamnă!”, a venit răspunsul sec şi zeflemitor. 

Pe de altă parte, clienta a solicitat să stea de vorbă şi cu un reprezentant al firmei. Un aşa-zis Ştefănescu, pesemne directorul Departamentului Comercial, i-a spus Stelianei P. că cererea ei nu se află în baza de date, pentru că… nu au arhivă! Şi asta în condiţiile în care, angajata de la Relaţii cu publicul i-a declarat că cererea figurează în calculatorul lor, doar că nu a fost aprobată. Mai mult de-atât, clienta nici măcar nu a primit vreun număr de înregistrare în momentul în care a depus solicitarea.

Contract prelungit în lipsa proprietarului

Steliana P. ne-a mai adus la cunoştinţă un lucru extrem de important şi, în acelaşi timp, extrem de grav în condiţiile încheierii unui contract. “Când am reînnoit ultima dată contractul, acum vreo doi-trei ani, nici măcar nu le-a păsat că soţul meu, proprietarul contractului, nu se afla în ţară. Plus de-asta, contractul care a rămas la mine nici măcar nu e semnat în dreptul nostru, pentru că e trecut numele soţului şi nu-mi permit să semnez eu. S-ar numi fals în acte. Ca să nu mai punem la socoteală faptul că înştiinţarea referitoare la restanţă am găsit-o într-o seară în uşă. Cum Dumnezeu să laşi un astfel de document în uşă? Dacă nu-l găseam mă trezeam dată în judecată! E inadmisibil aşa ceva, dar la cât de “profesionişti” sunt ei… Nici măcar nu are vreo semnătură, sau ştampilă hârtia aia”.

Ce promite “Canal S”?

SC CANAL S SRL este o companie cu capital privat român. Conform site-ul official al acestora, expansiunea companiei are la bază dorinţa de a oferi servicii de înaltă calitate, într-o piaţă în plină dezvoltare. Activitatea companiei a început în anul 1993, în Constanţa, şi după cele declarate de reprezentanţii firmei, s-a dezvoltat continuu, astfel încât în prezent SC CANAL S SRL ar fi un centru de competenţă pentru soluţii de comunicaţii. SC CANAL S SRL face parte dintr-o reţea ce furnizează servicii de telecomunicaţii, cu renume, care activează la nivel mondial, operând în baza unui sistem global integrat, oferind servicii de calitate pentru mii de companii din întreaga ţară. Iată ce promit liderii CANAL S: “Când lucrăm la un proiect, tratăm cu atenţie fiecare amănunt, din faza de documentare până la etapa finalizării. Facem tot posibilul ca rezultatele muncii noastre să fie la cel mai înalt nivel calitativ şi suntem mândri să afirmăm că toţi partenerii şi clienţii noştri sunt mulţumiţi de rezultate. Rezultatul reprezintă o soluţie unică, personalizată, pentru fiecare client”.

 

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top