Licitația pentru studiul de audiență online din Cehia a fost anunțată de asociația industriei de publicitate online în 2010 și a inclus următorii competitori: Gemius în cooperare cu MEDIARESEARCH, comScore, Data Collect și TNS Aisa. Inițial SPIR a decis să coopereze cu comScore dar după câteva luni de negocieri și reevaluari asociația și-a schimbat decizia și a hotărât să accepte oferta Gemius și MEDIARESEARCH.
Din păcate, după o analiză detaliată a metodelor și tehnologiilor puse la dispoziție de către comScore, ne-am dat seama că unele cerințe nu puteau fi îndeplinite la timp. (…) cooperand cu comScore nu am putea să livrăm unele din serviciile cu care ne-am obișnuit clienții. Așadar, pentru următorul ciclu al NetMonitor am ales să cooperăm cu partenerul nostru de până acum, Gemius – declară Kateřina Hrubešová, Director Executiv al SPIR.
Vladimír Houba, Country Manager al Gemius Cehia, despre recentul anunț: Considerăm câștigarea acestei licitații a fi încă o dovadă a calității soluții…
Licitația pentru studiul de audiență online din Cehia a fost anunțată de asociația industriei de publicitate online în 2010 și a inclus următorii competitori: Gemius în cooperare cu MEDIARESEARCH, comScore, Data Collect și TNS Aisa. Inițial SPIR a decis să coopereze cu comScore dar după câteva luni de negocieri și reevaluari asociația și-a schimbat decizia și a hotărât să accepte oferta Gemius și MEDIARESEARCH.
Din păcate, după o analiză detaliată a metodelor și tehnologiilor puse la dispoziție de către comScore, ne-am dat seama că unele cerințe nu puteau fi îndeplinite la timp. (…) cooperand cu comScore nu am putea să livrăm unele din serviciile cu care ne-am obișnuit clienții. Așadar, pentru următorul ciclu al NetMonitor am ales să cooperăm cu partenerul nostru de până acum, Gemius – declară Kateřina Hrubešová, Director Executiv al SPIR.
Vladimír Houba, Country Manager al Gemius Cehia, despre recentul anunț: Considerăm câștigarea acestei licitații a fi încă o dovadă a calității soluțiilor noastre tehnologice, calitate ce ne plasează cu un pas înaintea competitorilor noștrii. Ne putem adapta produsele cerințelor specifice ale unei piețe locale și astfel Gemius întrunește toate cerințele SPIR pentru a fi furnizorul oficial al studiilor de audiență.
Noul val al măsurării audienței online în Cehia începe din Ianuarie 2012 și se va întinde pe o perioadă de trei ani. Studiul consta in masurarea site-urilor web, a traficului de pe terminalele mobile, a conținutului multimedia și aplicațiilor. Studiul va aduce și un număr de inovații datorat mai ales implementării unei noi generații de unelte web analytics, gemiusTraffic2. Cea mai importantă caracteristică este reprezentată de introducerea unei noi metodologii de a calcula datele, ce facilitează livrarea rapidă a traficului web lunar împreună cu structura socio-demografică a utilizatorilor de internet. Republica Cehă și Slovacia vor fi primele piețe ce vor avea această nouă metodologie implementată.
