Fără categorie

Companiile care doresc sa-Si cunoasca clientii utilizeaza solutii de CRM

Bucuresti, 13 octombrie 2011

Soluțiile de CRM (Managementul Relației cu Clienții) sau pe ntelesul tuturor aplicațiile de afaceri prin care companiile pot gestiona clienții din stadiul de oportunitate pna la finalul fluxului de vnzare, au cunoscut n ultima perioada o cerere n creștere. Acest lucru se datoreaza mprejurarilor care determina companiile de dimensiuni mici și medii sa caute soluții de eficientizare a vnzarilor, chiar daca este nevoie de investii n soluții IT, prin care sa poata rezista actualului context economic.

Companiile care se confrunta cu probleme precum lipsa de predictibilitate n vnzari și nevoia de a urmari un ciclu de prospectare, efortul mare de vnzare cu o rata de semnare scazuta sau lipsa unui sistem de management al serviciilor sunt cele pentru care opțiunea de CRM reprezinta o soluție salvatoare.

Vremurile n care aveai un business și așteptai sa te caute clienții au apus demult. Acum toate companiile activeaza pe o piața extrem de…

Bucuresti, 13 octombrie 2011

Soluțiile de CRM (Managementul Relației cu Clienții) sau pe ntelesul tuturor aplicațiile de afaceri prin care companiile pot gestiona clienții din stadiul de oportunitate pna la finalul fluxului de vnzare, au cunoscut n ultima perioada o cerere n creștere. Acest lucru se datoreaza mprejurarilor care determina companiile de dimensiuni mici și medii sa caute soluții de eficientizare a vnzarilor, chiar daca este nevoie de investii n soluții IT, prin care sa poata rezista actualului context economic.

Companiile care se confrunta cu probleme precum lipsa de predictibilitate n vnzari și nevoia de a urmari un ciclu de prospectare, efortul mare de vnzare cu o rata de semnare scazuta sau lipsa unui sistem de management al serviciilor sunt cele pentru care opțiunea de CRM reprezinta o soluție salvatoare.

Vremurile n care aveai un business și așteptai sa te caute clienții au apus demult. Acum toate companiile activeaza pe o piața extrem de competitiva, unde clienții au nenumarate alternative. De aceea o aplicație care poate structura activitatea de vnzare, prin ultimele tehnologii pentru organizarea, automatizarea și sincronizarea proceselor business, poate stabili destul de exact direcția catre care afacerea se poate ndrepta pe termen scurt și lung. De asemenea, o problema cu care ne-am confruntat de-a lungul timpului este gradul de notorietate al CRM-ului. Chiar daca majoritatea managerilor au auzit de acronim, puțini sunt cei care nțeleg cu adevarat ce posibilitați ofera ultimele generații de CRM, a explicat Calin Butunoi, Product Manager M.O.R.E.

Centralizarea informațiilor legate de un anume client și vizibilitatea maxima asupra stadiului n care se afla execuția planului de afaceri reprezinta probleme ntlnite la nivelul oricarei companii, indiferent daca aceasta este mare sau mica. Fie ca este vorba de echipele de marketing, vnzari sau suport tehnic, un management bun al relației cu clienții este esențial pentru desfașurarea n condiții optime a activitaților zilnice și aduce ntotdeauna rezultate foarte bune pe termen lung pentru ntreaga companie.

Solutiile de CRM au un impact foarte mare n activitatea firmei, de aceea este esențiala promovarea conceptului n continuare. De cele mai multe ori din pacate, decizia de a implementa o soluție de CRM apare n momentul n care business-ul se confrunta deja cu pierderea de contracte și clienți sau pierderea contactelor și istoricului acestora, n momentul n care un om pleaca din companie, a mai adaugat Calin Butunoi.

Soluția de Management al Relațiilor cu Clienții din cadrul platformei online integrate M.O.R.E. oferita de TeamNet International, integreaza toate instrumentele de care compania are nevoie pentru a gestiona atent informațiile despre clienți: editare conturi, date despre istoricul relației, programare ntlniri, stabilirea agendei zilnice, monitorizare oportunitați de vnzare. Soluția permite utilizatorului sa administreze și sa monitorizeze conturile de clienți, ncepnd cu generarea prospectarilor, pna la oferire de asistenta pentru clienți și rezolvarea problemelor raportate. O alta funcție foarte importanta este posibilitatea de segmentare a clienților, ce permite stabilirea direcției catre care afacerea se poate ndrepta pe termen scurt și lung. Utiliznd sistemul CRM disponibil n platforma M.O.R.E., utilizatorii pot gasi, atrage și cștiga noi clienți, reducnd n același timp costurile de marketing și servicii clienți.

O alta soluție complementara soluției de CRM este cea de Facturare, prin care evidența facturilor nu mai este o problema care sa ncetineasca fluxul intern al companiei. Astfel, utilizatorul are la dispoziție toate instrumentele de care are nevoie pentru a gestiona cu succes activitațile de facturare și pentru a ține o evidența clara a clienților. Facturile și chitanțele pot fi emise mult mai ușor (chiar și n format electronic), plațile efectuate prin numerar și banca sunt nregistrate și centralizate, iar monitorizarea creanțelor devine un procedeu ct se poate de simplu. Un alt avantaj este acela ca centralizarea clienților și facturarea lor se face n funcție de clienții care se gasesc deja n modulul de CRM. Astfel, daca avem deja o oportunitate n CRM care s-a transformat n client, aceasta va fi facturata automat la data scadența.

M.O.R.E. sustine dezvoltarea IMM-urilor prin programul Asistentul Tau Personal Si o face cum Stie el mai bine, prin nlesnirea accesului IMM-urilor la tehnologie, la un pret accesibil. Programul Asistentul tau personal a fost gndit ca un pachet promotional care contine doua aplicatii integrate MORE (CRM Si Facturare) alaturi de suportul harware asigurat de catre Fujitsu Si conexiunea de date 3G pusa la dispozitie de catre Vodafone, necesara accesarii unui serviciu de cloud computing. Totul in schimbul a 48 EUR/luna (+TVA).

Mai mult dect att, Teamnet International vine n ntmpinarea nevoilor IMM-urilor Si ofera posibilitatea ca trei dintre acestea sa beneficieze gratuit de program. Dupa achizitionarea pachetului Asistentul Tau Personal, toate companiile au Sansa de a fi scutite de plata acestuia pe parcursul unui an, daca Si nscriu datele pe site-ul www.pentruimm.ro.

Platforma M.O.R.E. integreaza 11 aplicații care permit gestiunea afacerii oricarei companii, indiferent de domeniul de activitate al utilizatorilor: Managementul Activitatilor de Birou, Portal Intern, Facturare, Arhivare Electronica, Managementul Documentelor, E-mail, Managementul Relatiilor cu Clientii (CRM), Software Legislativ, Management Flota Auto, Videoconferinta Si Task Management.

Pentru mai multe detalii accesati www.pentruimm.ro.

[email protected]
[email protected]

Actualitate

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)
Redactor Șef: Ștefan Doru COPOȚ (tel: 0788032808)
Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)
Redacția: Viviana ROTARU, Ștefan KOSTOFF, Adresa redacției: Constanța, Bd. Al. Lăpușneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4 Fax: +40 341 816 200
E-mail: [email protected]

Copyright © 2018 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu își asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori și conținutul informațiilor preluate din alte publicații.
Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Deasign Print- București Este posibil ca în urma schimbării site-ului, unele articole mai vechi să nu mai apară la data postării inițiale. Pentru a vedea data corectă a publicării, puteți accesa site-ul vechi la adresa http://wwwold.dezvaluiri.ro/

Copyright © 2019 Organizația de Investigații Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

To Top