Topul plaseaza intr-un clasament cele mai dinamice companii de tehnologie din Europa Centrala, care au obtinut cele mai mari cresteri ale cifrei de afaceri in ultimii 5 ani, din 2006 pana in 2010. Vola.ro a obtinut primul loc in clasament cu o crestere de 6219%, in perioada raportata. Daca in 2010 cifra de afaceri depasea 5 milioane euro, dupa prima jumatate a lui 2011, incasarile erau deja de 6,6 milioane euro, iar estimarile duc catre 15 milioane euro, pana la sfarsitul anului.
Compania sora din Polonia, numarul doi pe piata de online travel poloneza –Fru.pl s-a aflat si ea in clasament, pe locul 6 la categoria “Rising Star”. Ambele companii sunt fondate de Daniel Truica (Managing Partner Vola.ro) impreuna cu doi parteneri polonezi Michal Wrodarczyk si Jaroslaw Adamski.
Companiile participante trebuie, fie sa detina o proprietate tehnologica sau intelectuala ce contribuie semnificativ la veniturile operationale, fie sa aloce un procent semnificativ din venituri catre cercetare si…
Topul plaseaza intr-un clasament cele mai dinamice companii de tehnologie din Europa Centrala, care au obtinut cele mai mari cresteri ale cifrei de afaceri in ultimii 5 ani, din 2006 pana in 2010. Vola.ro a obtinut primul loc in clasament cu o crestere de 6219%, in perioada raportata. Daca in 2010 cifra de afaceri depasea 5 milioane euro, dupa prima jumatate a lui 2011, incasarile erau deja de 6,6 milioane euro, iar estimarile duc catre 15 milioane euro, pana la sfarsitul anului.
Compania sora din Polonia, numarul doi pe piata de online travel poloneza –Fru.pl s-a aflat si ea in clasament, pe locul 6 la categoria “Rising Star”. Ambele companii sunt fondate de Daniel Truica (Managing Partner Vola.ro) impreuna cu doi parteneri polonezi Michal Wrodarczyk si Jaroslaw Adamski.
Companiile participante trebuie, fie sa detina o proprietate tehnologica sau intelectuala ce contribuie semnificativ la veniturile operationale, fie sa aloce un procent semnificativ din venituri catre cercetare si dezvoltare de tehnologie.
Factori care au contribuit la cresterea accelerata Vola.ro
Succesul Vola.ro vine dintr-un “mix bun” ce a condus compania catre aceasta crestere accelerata. Acest cocktail porneste de la echipa dedicata si se continua cu investitiile continue in propria platforma tehnologica, proces inceput acum doi ani.
“Am luat aceasta decizie la inceputul anului 2009, intr-un climat economic foarte nefavorabil, cand multe alte firme si-au restrans investitiile. La inceputul anului 2010, dupa un an de dezvoltari, am avut momentul “go live”. Acum privind in urma si vazand rezultatele, consider ca am luat cea mai buna decizie. Ma bucura foarte mult faptul ca la 4 ani de la lansarea Vola.ro in 2007, avem inca o crestere accelerata de la an la an si ca am facut trecerea de la o companie mica, la una de dimensiuni mijlocii.”, declara Daniel Truica, Managing Partner Vola.ro si co-fondator Vola.ro
Cresterea Vola.ro si criza economica
Criza financiara a accelerat migrarea clientilor din mediul offline, catre cumparaturile online, care ofera mai multa valoare, prin transparenta preturilor, prin viteaza accelerata a procesului de cumparare si prin nivelul si calitatea de informatie oferita. “In mod special in turism, dar si in alte domenii, cererea a suferit o modificare structurala, care avantajeaza businessul Vola.ro. In acelasi timp, criza financiara a mai triat competitia si a descurajat anumite planuri de investitii si intrarea unor jucatori noi pe aceasta piata, astfel incat efectul a fost cel al unui scut”, mai afirma Daniel Truica.
Vola.ro in viitor
Multumim Deloitte pentru recunoasterea unei munci ce implica dedicare zi de zi in cresterea afacerii. Este incurajator pentru noi. In trei ani planuim sa construim cel mai mare grup de online travel din Europa Centrala”, sustine Daniel Truica.
