Unul din zece tineri cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani merge la petreceri de câteva ori pe lună (12,20%), în timp ce majoritatea lor (45,76%) ajung la un party o dată la câteva luni, mai relevă cercetarea. O cincime dintre respondenţi au recunoscut că nu au fost niciodată la o petrecere, doar 3,05% dintre ei declarând că aleg să meargă la un party cel puţin o dată pe săptămână.
De aceea, cand vine vorba de job-ul de vis, tinerii declara ca acesta este „Manager de Petrecere” (38,32%) urmat la mare distanta de inginer (16,42% din respondenţi au indicat …
Unul din zece tineri cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani merge la petreceri de câteva ori pe lună (12,20%), în timp ce majoritatea lor (45,76%) ajung la un party o dată la câteva luni, mai relevă cercetarea. O cincime dintre respondenţi au recunoscut că nu au fost niciodată la o petrecere, doar 3,05% dintre ei declarând că aleg să meargă la un party cel puţin o dată pe săptămână.
De aceea, cand vine vorba de job-ul de vis, tinerii declara ca acesta este „Manager de Petrecere” (38,32%) urmat la mare distanta de inginer (16,42% din respondenţi au indicat că-şi doresc un asemenea job), economist (11,69%), inspector de imopozite şi taxe (11,44%), regizor (10,20%), bibliotecar (8,98%) şi profesor (5,97%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un Party Manager: 22,51% din respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un Party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze. 21,71% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18,68% să stie sa încingă atmosfera, iar 17,24% se asteapta ca persoana care s-ar califica sa fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre „ingredientele” petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22,9%), atitudinea celor prezenţi (18,39%) şi calitatea DJ-ului (10,54%), urmate de băuturile servite (9,57%), designul clubului (9.03%) şi prezenţa fetelor frumoase (7,74%).
Cercetarea a fost realizată online de IVOX in perioada perioada 24 – 29-06.2011, la solicitarea Tuborg.
Despre Tuborg
Chiar de la apariţia pe piaţa românească, experienţele muzicale oferite de Tuborg au fost memorabile. Fie că a fost vorba de trupe internaţionale de renume sau artişti români consacraţi, Tuborg a reuşit să anime de fiecare dată atmosfera, dând publicului şansa deschiderii la distracţie.
Începând cu septembrie 2010, Tuborg a demarat seria evenimentelor Tuborg Sound, prin organizarea unor evenimente cu trupe româneşti în mai multe locaţii din Bucureşti şi alte oraşe din ţară. Platforma on-line tuborgsound.ro a devenit cel mai mare susţinător al muzicii româneşti care contează, având în prezent peste 150 de trupe înscrise şi zeci de mii de vizitatori lunari.
De asemenea, Tuborg a organizat cel mai mare festival rock din România de până acum – Tuborg Green Fest presented by Sonisphere Festival, aducând în faţa fanilor români nume precum Metallica, Rammstein, Manowar, Slayer, Anathema sau Megadeth.
Persoane de contact pentru informatii suplimentare:
Alina Bratu Corporate Affairs Manager URBB Telefon: 021.205.51.60 E-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. |
Mirela Podea PR Consultant Rogalski Grigoriu Mobil: 0745.12.12.25 E-mail: Aceasta adresa de e-mail este protejata impotriva spamului, JavaScript trebuie activat ca a putea vizualiza pagina. |
