Menu

Abonaţii blameaza din nou serviciile RDS&RCS

RDS&RCS atinge culmea insolenţei în 2008, după ce, un studiu al ANPC (Autoritatea Naţională privind Protecţia Consumatorului) arăta că cele mai multe plângeri în 2006-2007 erau „destinate” companiei RDS. În ciuda faptului că, măcar moral, reprezentanţii RDS ar trebui să se simtă obligaţi a-şi îmbunătăţi atât calitatea serviciilor, cât şi imaginea, acestora pare că nici nu le pasă şi îşi continuă “obiceiurile”, cu care clienţii blazaţi au ales să se resemneze.

Un articol de Andreea PAVEL

 Pe adresa redacţiei am primit un mesaj de la o clientă RDS&RCS şi un ataşament ce conţinea o scrisoare adresată firmei respective. Aceasta, alături de alte astfel de scrisori publicate pe bloguri şi forumuri destinate ţepelor de acest gen, fac dovada clară a faptului că, nici după atât timp, reprezentanţii RDS&RCS nu au de gând să ia nici o atitudine.

Clienţilor revoltaţi le mai rămân doar scrisorile de disperare

În rândurile de mai jos, reproducem nemulţumirea clientei (S.P., 41 ani, din Constanţa), pe care, în urma mesajului primit, am contactat-o: “De pe 07.03.2008 nu am avut ton de apel la telefonul fix. O echipă RDS a binevoit să-şi facă apariţia după nenumărate sesizări, tocmai pe data de 10.03.2008. Apoi, telefonul a funcţionat... doar două ore! De atunci, încă două zile am plătit telefonul de pomană! Nu le-a păsat că probabil aş fi avut nevoie să sun la Urgenţă, Poliţie, ori Pompieri, în tot acest timp! Îmi răspundeau pe un ton ipocrit că apelul meu e deosebit de important pentru ei, dar nu luau nici o măsură! Sunt buni doar de “textele” interminabile dinainte şi după sesizarea telefonică. Mă gândeam să-i dau în judecată, dar după cum merg lucrurile în România m-aş fi târâit prin tribunale luni de zile. M-au luat de fraieră şi pe mine, şi pe soţul meu şi ne-au pus să stăm două zile acasă degeaba, iar noi ne-am riscat serviciul! Până la urmă a venit o echipă, au rezolvat problema, m-au pus să semnez că au trecut pe la mine şi au rezolvat sesizarea, ca după două ore… să rămân iar fără ton. După alte zeci de telefoane efectuate de fiica, sora mea şi de mine, de pe telefonul mobil, şi după o scrisoare pe care le-am trimis-o, a binevoit să vină un tânăr care, destul de iritat mi-a spus că problema e de la mine, pentru că… am trei telefoane fixe într-un apartament de două camere! Replica lui a fost: “Doamnă, credeţi că aveţi vilă, să ţineţi trei telefoane?”. Am rămas perplex, pur şi simplu… Şi nu e prima oară când am probleme cu ei. Cu Internetul la fel, îmi spun că apelul meu e deosebit de important şi… pauză cu zilele“, îşi încheie oful S.P.

Restanţe virtuale pentru abonaţii “la zi”

O altă “scrisoare deschisă” datează de la jumătatea anului trecut. Un abonat ridică problema restanţelor… inexistente, închipuite doar de firma RDS&RCS, fie din întârzierile inadmisibile de update, fie din simplă prostie!“

“Situaţia conflictuală ce a dus la redactarea acestei scrisori a început atunci când am constatat, cu stupoare, că am fost deconectată de la reţeaua de cablu TV a RCS&RDS fără înştiinţare prealabilă. Motivul invocat de către RCS&RDS a fost cel de neplată, în ciuda faptului că eram cu toate facturile achitate la zi. Deşi am semnalat această eroare a companiei la serviciul de relaţii cu clienţii chiar în aceeaşi zi, operatorul care mi-a răspuns a refuzat să investigheze problema, aflând ulterior că plângerea mea nici măcar nu fusese înregistrată. Practic, în acel moment, eram decuplată de la reţeau de cablu TV pentru că nu achitasem factura nr. 31407685, emisă pe data de 15 iunie 2007 cu scadenţă pe data de 15 iulie 2007. Cu toate că am încercat, telefonic, de nenumărate ori, să le explic operatorilor că s-a produs o eroare şi nu sunt restanţieră, aceştia au refuzat sistematic să investigheze problema sau să înregistreze reclamaţia. Atitudinea jignitoare a operatorilor serviciului de relaţii cu clienţii, pentru care eşti “vinovat” din start şi fără drept de apel indiferent de dovezile pe care le prezinţi pentru a-ţi susţine argumentele este intolerabilă. Am purtat mai multe conversaţii cu următorii operatori: Steluţa Sfetcu, Cosmin Rădulescu şi Alin Dogan, însă nici unul dintre aceştia nu a considerat necesară o minimă verificare pentru a se stabili realitatea situaţiei. Ba mai mult, pentru a-şi justifica atitudinea de nepăsare, indolenţă şi incompetenţă, au oferit o pleiadă întreagă de explicaţii, una mai ridicolă decât cealaltă. Ba că nu-mi pot spune care e factura restantă pentru că nu au acces la informaţie, şi că dacă scrie în sistem că sunt restanţieră, atunci sunt şi punct! Ba că, folosindu-se probabil de calităţile de medium, îmi spuneau că factura de plată pe care eu o aveam în mână este somaţia de plată, de fapt! Ori, cel mai îngrijorător lucru este acela că devenisem restanţieră pentru o factură pe care ar fi trebuit să o plătesc până pe 31 mai, în condiţiile în care eu primisem factura… pe 15 iunie, sub pretextul că “dumneavoastră trebuia să ştiţi că o să aveţi de plată!”.

În aceeaşi situaţie s-au aflat încă, cel puţin, două abonate din Constanţa. C.I., 43 ani, care a declarat că, fiind “păţită” de mai multe ori, a hotărât să se prezinte în luna februarie la sediul RDS&RCS şi să întrebe dacă mai are ceva de achitat. Răspunsul a fost nu. Ca un făcut, în urmă cu o săptămână, clienta a primit o somaţie de plată din… ianuarie! “Nici nu ştiu ce să mai cred că se întâmplă cu tot sistemul lor de evidenţe… O să trec luni-marţi pe la ei… Ca să nu mai spun că uneori primesc factura pe două luni, dintre care una dintre ele e deja achitată!”. Şi A.P., 20 ani, s-a aflat de câteva ori în aceeaşi situaţie: “Mi-au zis că sunt restanţieră! Eu?! Care plătesc fără să aştept să-mi vină factura acasă, pentru că nu mai am încredere în ei de nici o culoare! Fără scandal la sediul local, n-am scăpat de cheltuială pusă gratuit în cârcă… E trist dacă ei nu înţeleg de vorbă bună, ori de bun simţ şi se rezolvă totul cu sesizări la OPC, la sediu, sau cu scrisori ultimative!”.

Din câte se pare, situaţia nu se va schimba prea curând şi tot ce e posibil să ne trezim cu un val de “evadări” în masă de la RDS&RCS. Sau de ce nu, cu un nou “război” greco-maghiar, de cucerire al abonaţilor?

Adaugă comentariu

Dezvaluiri.ro, administratorul site-ului şi autorii articolelor nu îşi asumă responsabilitatea pentru comentarii. Aceasta aparţine în exclusivitate persoanelor care le scriu.

Codul de securitate
Actualizează

înapoi la partea de sus

Revista Presei

Error: No articles to display

Director: Mihai Răzvan ROTARU (tel: 0723359775)

Redactor Şef: Ştefan Doru COPOŢ (tel: 0788032808)

Senior Editor: Răzvan PETRE (tel: 0788002941)

Redacția: Viviana MIHĂLȚEANU, Ștefan KOSTOFF, Călin GAVRILAȘ

Adresa redacţiei: Constanţa, Bd. Al. Lăpuşneanu nr. 1, Casa de Cultură a Sindicatelor, biroul 4
Fax: +40 341 816 200                  E-mail: [email protected]

Copyright © 2014 Organizaţia de Investigaţii Jurnalistice. Toate drepturile rezervate.

Dezvaluiri.ro nu îşi asumă răspunderea pentru comentariile postate de cititori şi

conţinutul informaţiilor preluate din alte publicaţii. 

Fotografiile însoțite de simbolul 'T' sunt trucate iar cele însoțite de simbolul 'P' sunt publicitare.

Dezvăluiri.ro are ISSN 1842-7978, este tipărit la Sigma Media- București 

Politica de confidențialitate